Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Poslední hodinu
  2. Doma mám starý Handan 5000 vyřazený z evidence, ten zvládne pouštět nekódované kanály a cihlu taky. Po migraci jsem ji zapojit nezkoušel, ale na 99 procent nepůjde ani to volné vysílání. Cihla je ten obří box s integrovaným docsis modemem. Neplést prosím s malým Kaonem do kterého se dávala fleška nebo usb hdd.
  3. Jasně že jsou pořád funkční a pořád za něj chtějí 100 kč.Jen už nejdou objednat.A hlavně kvůli tomu nahrávání si to spousta lidí stále doma nechává.
  4. Ukončili jsme podporu pro HD DVR Mediabox Rádi bychom vás informovali, že k 1. srpnu 2021 jsme ukončili podporu zařízení HD DVR Mediabox (zařízení spojující modem a set-top box). Všechny zákazníky, kteří HD DVR Mediabox používali, jsme informovali o nutnosti jeho výměny před tímto termínem. Po 1. srpnu 2021 nemůžeme zaručit správné fungování zařízení, ať už se jedná o pevný internet, nebo o příjem televizní nabídky. Pokud by vám někdo nabízel ke koupi HD DVR Mediabox, buďte prosím obezřetní a nákup odmítněte, protože v naší síti už toto zařízení není možné používat. https://www.vodafone.cz/pece/televize/kabelova-tv/hd-dvr-mediabox-konec-podpory/ funkční asi je ale nezaručují to
  5. Dnes
  6. "Cihlu" už aktivní nemá nikdo, po migraci k Vodafone. Liberty Global resp. UPC na to mělo vlastní licence a backend, který si Vodafone neodkoupil, jen si zaplatil support na určitou dobu. A ta podpora už dávno skončila.
  7. Cihlu by dnes v provozu neměl mít nikdo, protože by nejspíš nefungovala vůbec.
  8. Kaon ukladal nahravky na HDD v nesifrovanom TS, takze stacilo vybrat disk a pripojit do PC s Linuxom (kvoli ext3 suborovemu systemu).. a podporoval nahravanie a dekodovanie viac programov sucasne (z jednej smart karty), poznam zopar ludi, ktori to este dnes vyuzivaju a udrziavaju Kaon pri zivote (maju ho odkupeny od UPC).
  9. Včera
  10. V mém okolí má zas Kaon nebo cihlu skoro každý.Starší lidi už nechtějí změnu i když je k lepšímu.Dlouho jim trvá než se rozhoupou.. 😀 Na Kaonu šla délka přesahu nastavit,na boxu je to jen 15 minut,někdy to nestačí.Kaon měl i víc možností na nastavení,třeba čas zobrazovaní infa o programu a tak.I to přetáčení měl lepší,jednodušší...
  11. Přesah při nahrávání nesouvisí s boxem, nahrává se na server a box to neovlivní. Narozdíl od Kaonu. Výhodou Kaonu bylo akorát místní nahrávání, kdy nahrávky zůstaly v přístroji trvale.
  12. No to si asi jeden z mála kdo ještě tenhle starý box měl, Cihlu už nemá nikdo, ty se vyměňovaly jako první, protože jim končila podpora.
  13. Ahoj,měl jsem Kaon s nahráváním,odešel,takže jsem ho vyměnil za prémiový set top box.Když pominu to,že mi na Vodafone operátorka stále nutila ten TV 3 box kde stále nejdou srovnat programy,tak jsem spokojený.Jediné co mě drželo u Kaonu byla možnost si nahrávat.A mylně jsem se domníval že nemožnost přetáčení u Prim platí i u nahraných pořadů na prémiovém setoboxu,kdybych věděl že nahrávky jdou normálně přetáčet tak bych to vyměnil už dávno.Cihlu jsem neměl,ale tenhle nový box strčí Kaon do kapsy. Jen mi vadí že ten nový box je tak chudý na možnosti zobrazení a přispůsobení si třeba menu podle sebe.Docela nepříjemné je,když přeskočím část nahrávky tak obraz potemní a když to začne hrát tak se rozvítí,hlavně večer ten přechod je dost nepříjemný. Další věc co mi vadí,že si nerozumí s televizí Philips.Spároval jsem sice DO ,zapnout,vypnout,volume funguje,ale nejde přepnout AV vstup. Vyskočí tabulka kde ty vstupy jsou vidět,ale nejde je zvolit.Ale to mi dělalo i na starém Kaonu,takže mám svoje DO kam jsem jen nahrál ovladač od premium boxu a vše šlape. A co mi vadí... Možná jsem to jen v nastavení nenašel,návod je velmi povrchní.. nejde nastavit délka nahrávky o víc jak 15 min.. Někdy se to hodí.Další věc,nejde přeskakovat jedním zmáčknutím o víc jak dvacet vteřin.Přeskočit reklamu tak to musím dvacetkrát zmáčnout a nebo rychlo posun,který se rozjede že se netrefím.Dále mi přijde že zvukový výstup je o fous tišší než Kaon. Videotéka je dobrá věc,pro mě hlavně na starší české filmy co tam jsou. Když to shrnu kdo má starý kaon nebo cihlu,neváhejte je vyměnit.
  14. V době Karnevalu jsem měl retenci 50% trvale, nabídli sami při podání výpovědi. Asi by šlo vyjednat i trochu vyšší slevu.
  15. Přesně tak, bylo tak i za UPC. Musel jsi si ověřit jestli je modem, nebo CA modul OKOUPEN, jinak jsi byl v pr..... To, že byla od klienta zaplacena pokuta za nevrácené zařízení ( většinou přes exekutora ) bylo úplně irelevantní. Prostě zařízení bylo v podstatě ukradené a bylo na blacklistu. Konec. I já když jsem si před 2-3 roky ( fakt už nevím ) našel na netu CA modul ( za 350,- !!! už to bylo podezřelé ) a měl na foto samolepku ( to myslím znamenalo koupi od Likry ? ) ta k jsem si to tak přes známého nechal ověřit. Nakonec vše OK a pán netušil co prodává ( pozůstalost ) tak jsem mu slíbil 500 když mi to přiveze 😄 spokojenost na obou stranách. Bylo to 2 měsíce co to Vodafone zatrhl UF 🙂 Jasně, Připomněl jsi mi bezva vzpomínky. Dělal jsem v době digitalizace TV brigádu na dispečinku v Závišovce a zadával ze sjetin od techniků data o nových STB a když jsem si potřeboval oddechnout, tak jsem vyfiltroval klienty a četl poznámky 😄 TVL to nechceš, PS: v tu dobu jsem si přišel na nejlepší individuální ceny. Viděl jsem na kolik retence až muže jí, ale nebyl jsem vedenej jako oficiální zaměstnanec. To se "vyjednávalo" 😄
  16. Na zaciatok by uplne stacilo, aby si niektory z tunajsich bojovnikov za svoje prava kupil napr. onen AVM Fritzbox a potom sa podelil, ako mu VF CZ aktivoval vlastne zariadenie.. lebo zatial vsetci len o tom hovoria, ale nikto to nezrealizoval.. Ked si spomeniem, ako to prebiehalo s pripojenim vlastneho modemu vo VF DE pred 7 rokmi, tak sa neubranim usmevu 🙂 Nemam to celkom overene, ale vraj ten blacklist je napriec celou Vodafone skupinou, co ma neprekvapuje, kedze aj nakup modemov je centralizovany pre celu skupinu od vyrobcov (Commscope/Technicolor).
  17. Vůbec bych se nedivil kdyby takové poznámky existovaly, za éry společnosti Karneval (kterou pak koupila UPC) takové poznámky byly, některé jsem i četl.
  18. Chápu frustraci z komunikace s korporátem, ale jestli jste s nimi nikdy neměl reálně problém, řekl bych, že touhle formou komunikace, co jste tu zveřejnil, si je zbytečně antagonizujete. Zase, nehodnotím, kdo je tu v právu, ale když si představím, že jsem na druhé straně, asi bych se na vaše emaily moc netěšil. Je evidentní, že se snažíte najít loophole v pravidlech, která byla zamýšlena jinak, tak nemůžete očekávat, že vám to naservírují rovnou na talíři. Na druhou stranu, pokud dosáhnete svého, bude to opravdu zajímavý precedens, takže chápu, že v tom vidíte smysl.
  19. Nemůže hrozit i nějaká poznámka v zákaznickém účtu? (např. problémový zákazník), která pak může mít vliv na vstřícnost při řešení jiných požadavků? Kdysi si takové různé poznámky jeden mobilní operátorz hovorů na infolinku dělal, jak je to nyní nevím.
  20. @retronjá to nemyslel nějak zle, jen jako info pro všechny
  21. @Maccakrr Pokud na Aukru od někoho koupíš modem, který dotyčný nevrátil neboli tento modem je stále ve vlastnictví VF (přičemž ani případným zaplacením smluvní pokuty nepřechází vlastnické právo na někoho jiného, jak se mylně domníváš), tak se ti lehce může stát, že o ten modem přijdeš a max. pak můžeš uplatňovat náhradu škody po tom prodávajícím z Aukra.
  22. @kautskymnic takového jsem nepsal @Kytkatočipset, wifi, 2,5G port... bridge mode je pro mě řešení, pokud je router šmejd, jinak úplně nevidím důvod vlastního routeru
  23. To je taky jedna z věcí s kterýma počítám. Dnes jsem to říkal i na té infolince → Kdyby mi někdo od nich řekl, že o mě jako o zákazníka nestojí, tak to vezmu. Já v podstatě i kdybych neuspěl, tak nepokládám za prohru. Pro mě je důležitý, že jsem to zkusil. Přišel jsem na to jak některé věci fungují a to je super. Rozhodně jsem do tohohle sporu nešel, aby si zvyšoval ego nebo z nějaké patologické poruchy, že by mě to bavilo. Vždyť já s Vodafonem / UPC neměl problém od počátku smlouvy. Teda ne že bych s nimi něco neřešil, ale vždycky to bylo vpořádku.
  24. @Maccakrr, držím palce a jsem zvědav, jak to dopadne. @retron, proč je lepší? Neumí bridge mode apod.
  25. do T-Mobile sítě nelze připojit modemy/routery z Vodafone je to zakázané Vodafonem
  26. Náhodou jen ať to @Maccakrr vyzkouší, pokud by to byla cesta, aspoň by to Vodafone donutilo zase odprodávat modemy. Radši bych si teda ze zkušeností koupil Fritzboxe, než ty krámy od Vodafone, ostatně v Německu je nabízí a dráž než Vodafone Station (proč asi), případně pokud je ta možnost, připojil se přes T-Mobile, který pronajímá daleko lepší Technicolor CGA4336.
  27. @Maccakrrtak Vodafone Vám nemusí na základě všeobecných podmínek, které porušíte poskytovat internet a službu může ukončit 😄 3.2 Pevný internet pro technologii DOCSIS Pro využití Služby musí být zákazník vybaven vhodným koncovým zařízením dle požadavků uvedených v dokumentu Požadavky na zařízení dle technologií. Službu je možné zřídit pouze na funkční koncový bod. V případě, že chybí nebo je nevyhovující, dojde v průběhu první instalace k jeho vybudování, resp. výměně. Koncový bod je ve vlastnictví společnosti Vodafone. Zákazník není oprávněn jednostranně přemisťovat koncový bod, demontovat jej či jinak do něj neodborně zasahovat. Zásahy popsané v přechozí větě, ke kterým Vodafone nedal souhlas, jsou považovány za podstatné porušení těchto Podmínek a Vodafone je oprávněn ukončit poskytování této Služby. V takovém případě zároveň Vodafone negarantuje zákazníkovi kvalitu poskytované Služby. ( https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-sluzby-vodafone-pevny-internet1/ ) Ukončení z naší strany 4.5 Od smlouvy můžeme odstoupit: a) porušíte-li povinnost stanovenou ve smlouvě nebo právních předpisech (např. jste soustavně opožděně platil/a nebo soustavně neplatil/a cenu služeb ve vyúčtování po splatnosti, přičemž soustavným opožděným placením se rozumí zaplacení nejméně dvou po sobě jdoucích vyúčtování po lhůtě splatnosti a soustavným neplacením se rozumí existence nejméně tří nezaplacených vyúčtování ceny); b) je-li proti vám zahájeno insolvenční řízení nebo byla zahájena exekuce na váš majetek; c) poskytnete-li nám nesprávné údaje nebo nepravdivé prohlášení, případně nenahlásíte-li změnu svých údajů. Smlouva bude ukončena doručením odstoupení do Internetové samoobsluhy, pokud se s vámi nedohodneme jinak. Bude-li to možné, zašleme vám oznámení o odstoupení také prostřednictvím SMS. 8. Omezení služeb a ochrana sítě 8.2 V některých případech se může stát, že vám omezíme či přerušíme poskytování služeb (částečně či úplně), aniž bychom vás o tom stihli předem informovat. Například: 5 a) porušíte-li povinnost stanovenou ve smlouvě nebo v právních předpisech; b) neuhradíte-li včas a řádně vyúčtování ani přesto, že vás na to upozorníme prostřednictvím SMS zprávy nebo jiným způsobem; po uhrazení dlužného vyúčtování vám bude poskytování služeb obnoveno (pokud došlo k úhradě před ukončením smlouvy); c) dojde-li v průběhu zúčtovacího období k neobvykle vysokému provozu, tzn. pokud provoz dosáhne výše stanovené v Internetové samoobsluze (Volací limit); d) poskytnete-li nám nesprávné údaje či nepravdivé prohlášení, případně nenahlásíte-li změnu svých údajů; e) v případě důvodného podezření na zneužívání služeb (například pokud jsou služby využívány k distribuci nevyžádaných nebo komerčních sdělení) či v případě užívání služeb způsobem, který může negativně ovlivnit kvalitu služeb poskytovaných jiným zákazníkům nebo provoz sítě či jakékoli její části (strojově generované služby); f) vznikne-li podezření, že jste uzavřel/a smlouvu na základě nepravdivých údajů nebo jste ji uzavřel/a s úmyslem neplatit za odebrané služby či zboží odebrané současně se službami, anebo vznikne důvodná obava, že nebudete hradit své závazky ze smlouvy řádně a včas (např. zahájení insolvenčního řízení, exekuce na váš majetek); g) v případě narušení bezpečnosti či integrity naší sítě, bezpečnosti služby nebo při zjištění jejich ohrožení nebo zranitelnosti. Omezení poskytování služeb nemá vliv na vaše smluvní povinnosti. Jakmile odpadne důvod pro přerušení nebo omezení poskytování služeb, bez zbytečného odkladu je obnovíme ( https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1369/vseobecne_podminky.pdf ) prvně si přečtěte raději podmínky aby jste nenarazil Navíc pokud Vodafone Station nevrátíte, a označíte ho jako ztracený(zničený), dají jeho MAC adresu na black list a máte smůlu
  28. Zkusím se na to zeptat advokáta. Ne že bych měl placenou apanáž. Do práce mi však chodí často lidé z práv a jsou rádi když můžeme vykládat 🙂 Já jim radím v něčem jiném a dobře. Při tom jak se to celé dlouho táhne, je aj pravděpodobné, že to stihnu, že nějaký do té doby přijde. Díky. To co píšete může být pravda.
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...