Přejít na obsah

Všechny aktivity

Tento sled aktivit se aktualizuje automaticky

  1. Dnes
  2. hlavně abysme se už na ponu přiblížili k 10 Gb/s, začíná to bejt docela nuda 🤔
  3. Cetin s metalickou sítí nekončí. VDSL chce posunout až na 500/100 Mb/s https://www.zive.cz/clanky/cetin-s-metalickou-siti-nekonci-vdsl-chce-posunout-az-na-500/100-mb/s/sc-3-a-228158/default.aspx
  4. retron

    Nova Sport 5 & Nova Sport 6

    no nejlevnější je voyo.sk za 6 EUR a je tam jak F1 tak MotoGP, alespoň zatím
  5. @Kytkatotakhle nám to bylo řečeno
  6. Nemají všude stejné CMTS a další backend. Nejsou ty sítě 1:1, vím, že s povinností umožnit vlastní zařízení je CZ pobočka testovala a upravovala konfiguraci sítě, aby fungovaly.
  7. @kautskym, to je divné, když je Vodafone v Německu nabízí.
  8. novcze

    Nova Sport 5 & Nova Sport 6

    no dobrý, stejně se má převádět starý UPC tarif na nový, tak z komfortu+hbo přejdu na základní+sport a ještě to bude levnější F1TV Pro mě vyhovovala, ale nemám čas všechno sledovat, takže jedu po tom co je nejlevnější
  9. Ano, nějaké plusy má i telefon, ale zrovna "emoce protistrany" by v tomto typu komunikace měly být irelevantní. Kdo je profesionál, emoce si nechává na doma. @Ivo2003Na to právě narážím. Člověk napíše trochu nestandardní požadavek s nějakými doplňujícími dotazy a je úplně jedno, jak precizně se to snaží formulovat, zaměstnanec podpory to stejně nedokáže vstřebat a adekvátně odpovědět. To ale není můj problém...
  10. ať se podělím taky o info, řešili jsme to v práci 😄 jaké Kabelové modemy lze použít na Docsis 3.1. a bylo nám odpovězeno že tyto dvě, ale neprošli test-labem Vodafonu AVM FRITZ Box 6690 Cable AVM FRITZ!Box 6660 Cable ale nikdo je nechtěl zkoušet z klientů 😄
  11. Když se na infolinku píše email, tak by to nemělo mít hodně odstavců ani být moc dlouhé - pak to na druhé straně čtou ob 2 řádky a odpoví na polovinu věcí, nebo na něco úplně jiného. Ale hodně firem email infolinky už zrušilo, třeba tmobile.
  12. Jsem to v důsledku neformuloval dobře - ano, to máte pravdu, ale všechny CI+ kompatibilní zařízení, co jsem viděl, nahrávají s DRM (tzn. recording je vázán na ono zařízení a není možné ho připojit / přehrát jinde jak bylo možné u těch starších zařízení jak tu psal jiný přispěvatel nad vámi) a vytvoření otevřeného systému kompatibilního s CI+ je v podstatě nemožné z důvodu nutnosti platného certifikátu.
  13. Kdyz nemus mluvit, tak jo... Ale kdy to umis urcite je lepsi hovor, citis emoce protistrany a muzes hovor menit behem koumunikace, kdyz necemu nerozumis , muzes se dotycneho zastavit a pozadat o vysvetelni... ver nebo never nikdo nechce cist dvoustrankovy elabobrat...
  14. HD DVR, Pace DMC 7002 též nazýván Cihla neměl Conax kódování, ale Nagra. HD PVR, Kaon KCF 4003 HCO nebo 3000 má kódování Conax, tedy je v něm fyzicky Conax karta. Ten dále funguje, stejně jako ostatní Kaony, Handany a některé další.
  15. Včera
  16. @MaccakrrJá mám opakovanou zkušenost (nejen u Vodafone), že spousta lidí prostě nedokáže komunikovat přes email. Jako kdyby tam byl nějaký problém s porozuměním textu, nebo co. Typicky napíšu něco, co má více odstavců s několika dotazy. Když mám štěstí, odpoví mi tak na jeden. A to ještě ta odpověď může být úplně k ničemu. 🙂 Přitom by člověk řekl, že email má jenom samé výhody. Máte všechno zaznamenané, nemusíte diktovat věci jako blbec, máte čas si odpověď rozmyslet, nemusíte hledat vhodnou chvíli pro obě strany pro uskutečnění hovoru.
  17. Mám Samsung BD 8900 Blueray s DVB-C nahráváním na HDD, s CI+ kartou funguje super. A evidentně má kvalitnější tuner než samotná Samsung TV.
  18. A i tak bude nejspíše nahrávka šifrovaná 😒
  19. CI+ je dneska standard, Vodafone žádné restrikce v rámci toho pluska neuplatňuje, takže nevidím důvod proč by ty boxy z Alzy neměly fungovat, tady je spíš otázka zda takový hloupý box dneska ještě dává smysl, jedině snad kvůli tomu nahrávání na disk.
  20. Rozumím, ale já bohužel nebyl ten první kdo to tzv. potento. Ta má zveřejněná komunikace musí vypadat, že jsem byl arogantní už od začátku, nebyl. Dokonce byla aj šance, že bych ten pronájem vzal. I když malá. Na všechny mé otázky jsem se ptal proto, protože co se týká O2, Vodafone a T-Mobile jsem paranoidní. Přitom jinde to takto nemám. Ale u těchto musí být člověk z podepisováním a odsouhlasováním věcí po telefonu fakt opatrný. Zpravidla říkají jen polovinu pravdy, nebo dělají jiné obstrukce. To tady nemusím rozepisovat, to víme všichni. Holt s čím kdo zachází s tím taky schází. Já se přirozeně teď už chovám tak, jak se ke mě zachoval v odpovědích Vodafone. Můj první dotaz nebyl nijak náročný, kde jsem první větě, nebo ve druhé, to je jedno, uvedl, že to záměrně řeším písemnou komunikací a nechci volat na infolinku. Podpora mi na dotaz zda připojení po výměně modemu bude aspoň stejné kvality jako předtím odpověděla "že budu spokojený" Slovo spokojený se nedá nijak měřit. Je to subjektivní pocit (to tady dávám jen pro ostatní rejpaly i když oni si i tak něco najdou). Ostatní odpovědi, přestože otázky byly slušné, byly obdobné, vyhýbavé, nebo odkazovaly na podmínky, kde ty informace nebyly úplné a nebo odpověď chyběla (například reakce na to zda budu nějak měnit smlouvu nebo něco, aby mi to poslali dopředu abych si to mohl přečíst - nedostal jsem nic - "Smlouva o pronájmu zařízení" jak jsem později zjistil je potřeba) Na můj druhý dotaz, respektive odpověď na odpověď bylo zopakování toho prvního + nějaké další otázky které vznikly z toho, že ta první odpověď byla podivná, protože jsem relevantní odpověď nedostal. Druhá odpověď od podpory byla stručná, že mě paní předává na tel. podporu a zavolají mi. Aneb když chcete někoho pokazit, tak udělejte přesně to co nechce. S tel. podporou jsme zjistili, že ten hovor je oboustranně nonsense. Tak jak jsem psal již v prvním e-mailu. Paní mi četla smlouvu o pronájmu zařízení, kterou jsem chtěl zaslat na email. 😄 A vynechala nějaké body, zrovna ty co mě nejvíc zajímaly, doptal jsem se. Dobrým zjištěním je třeba to, že když jsem paní na telefonu slušně řekl, že bych si přál, abych třeba na otázku s tou kvalitou očekával normální jednoduchou odpověď stejně jako i na jiné, tak se ta informace dostala dál k té paní co mi psala v řádu snad hodiny. A po té mi podpora na emailu odpověděla v podstatě normálně - a byla to ta stejná osoba jako z té první písemné odpovědi. Na poprvé to prostě nešlo..... Nevím proč. Přece ten první kontakt je v každým byznysu klíčový.. Jenže když už někdo na začátku je mírně "pokažený" z toho, že mu chcete nacpat pronájem. Více "pokažený" z toho, že všichni víme jak tenhle byznys O2, T-Mobile, Vodafone funguje co se týká cen. A nakonec podpora - komunikace po e-mailu odpoví v podstatě tak že Vám neodpoví a završí to tím, že Vás dá na infolinku když jí předtím požádáte, že tam nechcete...... 🙂 To je opravdu těžké. Já chápu že většině lidí je to jedno (říká se to kulantně i tak, že prostě nejsou tak bystří). Ale buď ta firma chce být pro všechny a nebo ne. Já třeba jako firma nechci být pro všechny, umím říct zákazníkovi, že to nechci dělat. Zdůrazňuji, že jsem v té firmě kde pracuji zaměstnanec. A to mám na starosti koncáky, střední a nejvyšší vrstvu o nichž se tvrdí, že je s nima jednání nejhorší. Není, když mluvíte narovinu ........ a teď se dostáváme k pointě Vodafone a jeho podpora - tak i ta nejvyšší vrstva "sežere" všechno. Protože to vycítěj, jsou chytří a vědí že z nich nedělám blbce (Vodafone ze mě). A když je někdo pro koho nechci dělat - univerzální odpověď je "my to nezvládneme, je spousta firem, zkuste to jinde" Tohle by se měli u Vodafone naučit. To je základ. Antagonizujete jsem si musel najít ve slovníku - a zase jsem něco díky tomu všemu naučil 🙂 Nevím jestli při tom všem je to dobrý price - reward, ale tak to beru. 🙂 Už se mi nechce číst co jsem teď napsal, tak doufám že to bude dávat smysl. 🙂 Už by to bylo moc energie při sobotě. 😄
  21. Ty boxy z Alza a jiné pravděpodobně fungovat nebudou kvůli tomu, že u Vodafone se nyní používa CI+ moduly, ne ? Fungovalo by to pouze jen u CI, pokud je mi známo.
  22. Já se stejně divím, že existuje tahle separátní položka na pronájem modemu místo toho, aby existovala jedna cena za tarif, ve které je zahrnuté i nutné zařízení. Provozovat vlastní zařízení, u kterého poběží zastaralý, dříve nebo později, děravý firmware, které navíc Vodafone kdykoliv může vypnout (zvláště relevantní v době, kdy se upgraduje síť a čeká se vypnutí DVB-C a přechod na Docsis 4.x), to bych osobně opravdu nechtěl ani zadarmo:) Ať se to komu chce líbí či nikoliv, Docsis nebyl navržený na provoz uživatelských zařízení.
  23. Já bych jenom upozornil abyste si nepletly Pevný internet vzduchem s neomezenými daty a pevným stanovištěm, který už Vodafone od března novým zákazníkům nenabízí, a variantou pevného internetu Bez kabelu naplno s omezenými daty a možnosti připojit kdekoliv, Pro každé z nich bude asi vyžadováno trochu jiné zařízení.
  24. Jo to byl Kabel net, ale žádné dekodéry v těch anténách nebyly, vysílalo se analogově a nekódovaně, také jsem jednu kupoval, byl tam jen převaděč z pásma tuším 2,1 GHz do UHF pásma. A Karneval zase pohltil společnost Intercable, díky tomu v roce 2003 zavedli kabelový internet a už tehdy se platila za modem vratná záloha 1000 Kč a měsíční poplatek 50 Kč, což byly tehdy úplně jiné peníze a dnes po více jak 20 letech mají uživatelé problém zaplatit 70 Kč za modem a ještě někteří vymýšlejí takové kličky že modem nevrátí, zaplatí pokutu a Vodafone jim ho pak připojí jako jejich vlastní 😁 tohle se za těch 20 let co si pamatuji nikdy nestalo, pronajaté nevrácené zařízení vždycky zůstalo viset na blacklistu bez ohledu na to zda byla zaplacená pokuta nebo ne, ta se kolikrát vymáhala i exekučně. A i kdyby se to někomu podařilo, tak při ceně pokuty 2800 Kč je návratnost takové investice skoro 3,5 roku a za tu dobu už mu nebudu být klidně několikrát porouchaný nebo vyměněný, protože ty wi-fi modemy z integrovaným routerem jsou přece jenom složitější a náchylnější na poruchy, než ty původní obyčejné hloupé modemy
  25. Díky, vím že v tom figurovali ty firmy a sled už si nepatuji. Pletou se mi kabel net a plus. Protože myslím, že jedna z nich byla vzduchem a prodávali jsme na ně v bazaru Yagi antény s dekodérem 😄 Kuja to už jsem starej
  26. Omlouvám za "útočnou" odpověď, ale přečetl jsi si vůbec ty příspěvky víše ?
  27. Fa UPC napřed pohltila Kabel Net (někdy kolem roku 2000 a klienty dle dostupnosti připojila na zemní kabelovku UPC, což byla výhra díky možnosti připojení k netu) a až posléze přišel na řadu Karneval.
  1. Nahrát více aktivit
×
×
  • Vytvořit...