Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Předpokládám, že on musí aktivovat novou MAC pro danou smlouvu.

Ale zřejmě nic, co by nešlo i osobně na té pobočce.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app
  • Praha
Odesláno

No a do těch nákupáků jim přece musejí vozit i jiné věci než modemy či stb. A poslat ho tam poštou musí být pořád levnější než platit šoféra co mi ho doveze domu.

No a neaktivuje se to když ten modem nafasuje na centrále? Já fakt nic nedělal jen ho zapojil.

Nestihl jsem to přidat tak pardon za více příspěvků na stejné téma.

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

@CableG @dad18 @Technikus

Ten technik má za povinnost vše nainstalovat a zapojit. HLavně musí zkontrolovat zásuvku a případně ji vyměnit. Následně přeregistrovat zařízení v interních systémech. Ta zařízení se vozí technikům do nějakého jejich skladu. Rozvážet to na x desítek prodejen, tam řešit skladování atd. by vyšlo hodně draho a navíc, by nedošlo k výměně té zásuvky. Měl by i zkontrolovat a vyřešit signál.

A pak je tam plno dalších věcí, proč to nejde posílat poštou atd.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26 Každá výměna stb nebo modemu probíhá jen dole u dvěří. Jednou dokonce ani nevylezl z auta a jen okýnkem mi podal nový a papír na podpis. A když jsem mu dával starý přístroj tak jen mávnul rukou a odjel. Jak se tedy ta jeho povinnost kontroluje?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Já mám tedy radši, když technik přiveze zařízení, namontuje, zprovozní, vezme původní zařízení, možná u toho i pokecáme, a pak si řekneme nashle .... a je to v cajku. Je to takové uživatelsky pro zákazníka přívětivé. Dle mého názoru lepší, než zákazníkovi předat ve dveřích zařízení a sbohem. A všechny další úkony hodit uživateli na hrb., tedy i starost se zabalením a odesláním původního zařízení. No ale tak já jsem starší generace.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Jo, já taky, ale ber to zas ze strany technika. Při první instalaci se zdrží a pak už nestíhá celý den, takže je rád, že to někomu může dát jen mezi dveřma. Jinak by nestíhal časové okna a lidi by zas remcali a stěžovali si.

Jinak nic nebalíš a neposíláš, to si technik bere sebou. Jen tě VF potrápí když chceš dát výpověď, to jo, to pak musíš posílat sám. Trošku naschvál na rozloučenou 😀

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno
před 3 hodinami, Marek-26 napsal:

@CableG @dad18 @Technikus

Ten technik má za povinnost vše nainstalovat a zapojit. HLavně musí zkontrolovat zásuvku a případně ji vyměnit. Následně přeregistrovat zařízení v interních systémech. Ta zařízení se vozí technikům do nějakého jejich skladu. Rozvážet to na x desítek prodejen, tam řešit skladování atd. by vyšlo hodně draho a navíc, by nedošlo k výměně té zásuvky. Měl by i zkontrolovat a vyřešit signál.

A pak je tam plno dalších věcí, proč to nejde posílat poštou atd.

@Marek-26 Tak snad to z toho parapetu před barákem udělal všechno správně 😄 Letos dvě výměny, žádná kontrola zásuvky nebo cokoliv jiného, v jednom případě dokonce ani nevstoupil do objektu.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

U nas cca tyden zpet nucena vymena modemu. Technik prijel v casovem okne, udelal novy koax, zapojil novy modem, hodil do bridge, neco si natukal v mobilu kde jsem to pak i podepsal a hotovo. Cela operace asi 15min a bez problemu. Asi zalezi na lidech.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
Odesláno

Mluvil jsem o těch výměnách Compalů co probíhají. U ostatních záleží, zda si člověk o jedná samoinstalci nebo ne.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.