Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@bnone Zrychlení na maximum tam je, když se vejde do aplikace, tak záložka Úvod, nalezneš tam widget s tvým číslem, pod tím vyúčtování a pod tím widget Rychlost dat u mě 10 Mb/s a pod tím šedivě ,,zbývá 4 zrychlení,,. Ale mám v účtu další 3 čísla a není to u každého. Přepínat mezi službami lze swajpováním doleva, doprava po tom horním widgetu s číslem.

Jen co mě mrzí aktuálně útrata za vyúčtování nesedí a když to rozkliknu objeví se částka ale ta stará vyšší před měsícem. Nejsou tam rozepsané služby u aktuální útraty na každou službu a číslo zvlášť jako u staré aplikace. - Snad půjde platit Apple Pay vyučtování jako u staré aplikace.

@bnone On to možná je ještě nedodělek ale zatím slušný nedodělek, je svižný a obsahuje toho docela již dost. Jen proto v tiskové zprávě Vodafone psal, že nějakou dobu pojedou obě aplikace spolu. Nejspíše proto aby novou aplikaci odladili. Což je super. Jen nevím co tedy s tím budou dělat zákazníci Vodafone One, kteří přišli o svou aplikaci.

U toho programu Vodafone Happy, by Vodafone mohl přidat možnost, souhlasíte s předáváním kontaktních údajů třetím stranám ano nebo ne. Nebo něco jako, můžeme vás s nabídkami kontaktovat telefonicky? - Třetí strana by buď získala od zákazníka souhlas nebo ne. A pokud by nezískala souhlas, hold by mohli maximálně napsat e-mail s nabídkou a kontaktním telefonním číslem v případě zájmu.

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Netuším, jak vypadala ta Vodafone One, já se do ni nepřihlásil. Chápu tedy, že došlo jen k přejmenování, možná lehké kosmetice a je z toho Můj Vodafone+?

Jistě tam budou nějaké drobnosti, ale základ aplikace by měl být snad v pohodě.

Co nám nebude fungovat, není problém to nahlásit zde, nebo na tam.je/forum nebo v Obchodu Play nebo Apple Store k aplikaci.

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikus Mluvím především o telefonu, ne TV a net. Pro telefonní číslo si nezobrazím ani nenastavím vůbec nic.

A lítá to jen v rámci aplikace, jakmile to jde na web, je to pochopitelně stejné jako ve staré aplikaci.

@bobis Já tam nikde nic takového nemám. Na Andoidu. IOS může být jiný.

Pokud je to vědomý nedodělek, tak to tam mají napsat. Navrhuji dočasné přejmenování na Můj Vodafone- 🙂

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno

Jako on to úplný nedodělek nebude, ale tím, že nechají několik měsíců funkční i původní aplikaci, je jasné, že se počítá s chybami, které nešly zjistit během neveřejného testování. To je ale u všeho nového normální, až při veřejném fungování se ukáže i to, co dřív vidět nebylo. Teprve potom se aplikace i servery zatíží na maximum a doladí se drobnosti.

Aplikace je úplně nová, postavená od základu, takže nějaké ty „poporodní bolesti“ prostě budou, stejně jako u nového iOS nebo Androidu. Nejspíš teď budou aktualizace vycházet častěji.

Velké plus má ale Vodafone za to, že nechává běžet i původní verzi, aby předešel problémům. To jiné společnosti moc často nedělají, a tímhle krokem většině uživatelů ušetří spoustu nepříjemností.

@bnone Já jsem s novou aplikací abnormálně spokojený. Dokonce když se v ní něco změní, projeví se to rychleji a během ani ne sekundy dorazí potvrzovací SMS. Možná je nová aplikace propojená i s novějšími interními systémy, což by bylo super, protože kolikrát na prodejně, než něco prodejci naběhne, tak ho člověk skoro lituje.


Ale zatím tě nikdo nenutí využívat Můj Vodafone+ aktivně, klidně si nech obě aplikace v telefonu pro jistotu. U každé nové aplikace se prostě musí počítat s drobnými „poporodními problémy“

@kautskym Zkus aplikaci odinstalovat a znovu nainstalovat. Mně to vyřešilo několik problémů. Je možné, že jsme ji stáhli ještě v ne zcela funkční fázi, takže v ní zůstaly drobné chyby. Po přeinstalaci by se to mělo srovnat.

Upraveno uživatelem bobis
Doplnění odpovědí kautskému

  • Bez kabelu Naplno 5G
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Praha
Odesláno

Aplikace je opravdu rychlá ale když přepnu ja jiny účet který spravuju tak mam toto

Snímek?obrazovky 2025-10-07 v 11.34.48.png

A úplně všude jak v záložce služby

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@bobis Ve vývoji sw jsem se pohyboval několik desítek let, jak probíhá vývoj a jeho počátky vím velice dobře.

Ale...

představ si třeba toto: Škodovka udělá velkou tiskovou konferenci na téma nového modelu auta. Auto se začne prodávat a lidé si v prodejně pochvalují, jak snadno lze točit volantem a šlapat na pedály. A pak někdo řekne, že je to pumprdentlich, protože to auto ještě nemá kola. A někdo na to řekne, že prostě při testování ještě nepřišli na všechny chyby, to je ve vývoji normální.

Já tu aplikaci fakt nepoužívám na to, abych si v ní zálibně skroloval. Já ji používám na různé změny tak, jako u auta fakt chci, aby mělo kola. Bez toho je pumprdentlich.

https://www.youtube.com/watch?v=qweGQRJ9tKw

Upraveno uživatelem bnone

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
Odesláno
  • Centrum péče

@bobis Pro používání programu Vodafone Happy je nezbytné souhlasit s obchodními sděleními třetích stran, protože na tom je do velké míry program postavený (zobrazujeme vám nabídky od různých partnerů = třetích stran). Pokud takový souhlas ještě udělený nemáte, aplikace vás do programu nepustí a nabídne vám udělení souhlasu. Vaše osobní údaje s třetími stranami nesdílíme.

Podrobně to je popsané v podmínkách na https://www.vodafone.cz/podminky/podminky-doplnkovych-sluzeb/podminky-programu-vodafone-happy.

Upraveno uživatelem Ondra - Vodafone
Odpověď doplněna

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

@bnone Ten tvůj příklad je naprosto skvělej. .

Plno aut se prodává, objevuje v konfigurátoru, lze objednat do výroby, aniž by bylo dané auto na salonu ať už vystaveno, nebo se s ním dalo vůbec svézt. A lidem to nevadí. Udělají si svoji konfiguraci a počkají, co za několik měsíců obdrží. Objednají / koupí si něco, co neviděli, nevyzkoušeli apod. a nemají s tím někteří sebemenší problém.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče
před 2 hodinami, Technikus napsal:

opět CZ aplikace s EN textem: App: Authentication with biometric data

Díky za info, jde o Android telefon, Samsung, předpokládám? Čili to vidíte stejně, jako když jste to psal k původní appce Můj Vodafone?

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

Jde o stejnou chybu v původní aplikaci, i v nové Můj Vodafone +

Původně Android 15, nyní už Android 16, přístroj Samsung a tyto hlášky jsou v EN, přestože systém je v CZ (telefon i aplikace).

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.