Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím. Jen malá zkušenost. Synovi v cca 3:50 někdo vlezl na účet a objendal si eSIM a tím pádem zneaktivnil jeho SIM v telefonu. Problém ale je ten, že na přihlášení používám dvoufaktorové ověření a autorizační SMS chodí na můj telefon. I tak si tam někdo založil administrátorský účet. Přihlásil jsem se na portál a eSIM i účet odstranil. cca 7 hodin ráno. Znovu jsem zkoušel zda funguje dvoufaktorové přihlášení a bez něj to prostě nejde. Zkoušel jsem i jako "nějaký" anonym zažádat o změnu hesla atd a bez úspěchu. Bez dvoufaktoru smůla a nešlo se přihlásit. V cca 10 hodin dopoledne na účtu znovu založen nějaký administrátorský profil, který jsem znovu odstranil. Situaci jsem řešil na lince Vodafone a dostavil se na pobočku kvůli ověření atd. Momentálně jakékoliv služby bohužel nedostupné :-(. Toto berte spíš jako info aby se případně posílila bezpečnost na straně Vodafone, jelikož nevím co víc bychom měli udělat a to i přes to, že se jedná o předplacenou kartu

  • -
  • Basic
  • -
  • -
  • Děčín
Odesláno
  • Centrum péče

@casperpHezký den, doporučuji ověřit, zda máte nejen unikátní heslo pro e-mailové přihlašování, ale také číselné heslo, které slouží pro komunikaci s operátorem. Toto jsou v kombinaci s dalšími faktory věci, kde bývá nejčastěji příčina.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

No pokud někdo "cizí" obchází dvoufaktorovou autentifikaci a dokáže si objednat např. eSIM, tak je to pro VF docela smutný příběh.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

No ono je dvoufaktorové ověřování pouze pro aplikace a web. Při telefonickém kontaktu se identifikuješ znalostí PINu, jak psal Ondra

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Ve zmíněných 03:50 by se na Vodafone lince nikdo eSIMky asi nedočkal, nebo? 

Nebo to chce u vyzvednutí eSIM administrátoský PIN i na webu/v aplikaci? 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

Nemůžu se vyjadřovat k té konkrétní situaci, tu neznám, ze zkušenosti však vím, že prakticky vždy je příčinou podobného typu podvodu slabé heslo (jednoduché, opakovaně používané apod.) a v kombinaci s dalšími podvodnými technikami je pak toto slabým článkem... 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Ale furt je to na vaši straně jak si někdo může registrovat email na můj účet když tam mám svůj mluvím z vlastní zkušenosti platby bez porvrzeni nechápu hacker objedná vaše nezabezpečený služby vy s tím uděláte prd a pak mi napíšete ze jsem mel slabé heslo přitom to bylo administrátorské heslo prez který se přihlašoval víte kolik mam všude účtu jak si to můžu pamatovat ze zrovna u vás jsou idiotský 2hesla a ještě arogantní ženská na lince ze to proste musím zaplatit nepříjemná neřekla mi k tomu ani podrobnosti takže vám moc děkuji vodafone 

  • Basic
  • Basic+
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Osek
Odesláno

@ZszaczNapříklad ten email, pod kterým byla registrace je součástí minimálně 7 úniků dat či velkých kolekcí. V některých těch datech bude k emailu i telefon. Ve většině je heslo. Pak už jen stačí vědomost, že většina lidí používá stejné heslo všude a zadá robotovi, aby se zkusil přihlásit s touto kombinací všude možně. Doporučení za mě – používat rozdílná idiotská hesla u věcí, které mohou mít vliv na mé peníze a citlivá data. V opačném případě se smířit s tím, že se takové věci mohou stát, dokonce mohu přijít o komplet online identitu. Jak se někdo dostane k emailu, tak většinou všechno, kde je veden jako registrační je naservírováno na stříbrném podnose. 

U platební karty se pojištění také nevztahují na případy, kdy byl k potvrzení použit PIN.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

No ano, používání silných hesel je potřeba. Ale nezapomínejme na těch minimálně 7 úniků dat jak zmiňuješ. Tam bych hledal grunt, z kterého potom tyjí podloudníci. Ostatně, je-li to s těmi úniky dat doopravdy tak jak píšeš, tak by mě zajímalo, kdo je za to odpovědný a jak to vlastník - správce dat vyřešil s těmi, které přivedl do takovéto situace.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Klíčenka, unikátní hesla a ideálně k tomu nějaký další faktor. Doba je zlá, Kamile 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.