Dita Posted February 1 Share Posted February 1 Chtěla jsem si změnit tarif. Najela jsem tedy do aplikace Můj Vodafone. Ta po mě chtěla přihlášení emailem ... nutno nastavit...nevadí říkám si, to bude hned....nebylo....vše je ok do chvíle, než chci zadat ověřovací kód, který mi přijde do emailu. V ten moment mi aplikace napíše Ajaj, něco se pokazilo a musím vše zadat znovu. Bohužel se stejným výsledkem ...Ajaj něco se pokazilo, ale co, to už neřekne...moje nervy... 1 Quote - - - - Brno Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63375-probl%C3%A9m-s-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%ADm-do-m%C5%AFj-vodafone/ Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted February 3 Help center Share Posted February 3 @DitaPěkný den, Dito, omlouvám se za komplikace. Zkuste se prosím přihlásit do webové verze Můj Vodafone na https://www.vodafone.cz/muj/, pokud ještě nemáte nastavené nové přihlašování, bude to přes webovou samoobsluhu přehlednější. Kdyby chyba i tak přetrvávala, tak nás prosím kontaktujte na *77. Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment https://www.techforum.cz/topic/63375-probl%C3%A9m-s-p%C5%99ihl%C3%A1%C5%A1en%C3%ADm-do-m%C5%AFj-vodafone/#findComment-479576 Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.