Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Boxy se teď vracejí přepravní službou, že jo?

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Jestli by nebylo rychlejší to zadat do google než to napsat sem a čekat odpověď  😁

Tady

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
  • Autor

To víš, je lepší se zeptat tady, to bude i se zkušenostma 🙂 Když jsem naposledy vracel box, tak se musel donést na prodejnu, kde - jak se později ukázalo - ho nechali měsíc ležet bez povšimnutí a když jsem to začal zjišťovat, tak mi zrušili box, který jsem měl u sebe a funkční nechali ten, co byl odevzdaný na prodejně 🙂 

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Ale hlavně to nemá s názvem tématu nic společného!

Teda jestli to nemyslíš jen jako vyhrožování že končíš a budeš chtít nějaký jiný, lepší balíček. 😀

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Téma odděleno. 

@CableGAno, zařízení se vrací buď poštou (na vlastní náklady) nebo přes PPL (na náklady VDF) či na prodejně za 200Kč (jsou specifické případy, kdy je poplatek odpouštěn). Jo a ještě technikovi při výměně zařízení.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor
před 12 minutami, dad18 napsal:

Ale hlavně to nemá s názvem tématu nic společného!

Teda jestli to nemyslíš jen jako vyhrožování že končíš a budeš chtít nějaký jiný, lepší balíček. 😀

Ale má (teda mělo) 🙂 

Nějak jsem to vyhodnotil, že už je čas. Jsem černá ovce s Apple TV, zjevně pro VDF na obtíž, nechci dál překážet rozvoji skvělých služeb na ostatních platformách 🤷🏻‍♂️🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableGOd jedné černé ovce druhé - ano, vrací se to přes PPL box, dostanete kód, je to zcela bez problémů. Na prodejnu nic nevozit / na nic se tam neptat, jen Vám poradí potenciálně špatně. U mě proběhlo zcela bez problémů. A po přechodu ke konkurenci jsem byl příjemně překpvanený, že snížení kvality obrazu nebylo nijak závratné (což neříká nic hezkého o současném bitrate na DVB-C). Ke komu přecházíte ze zvědavosti ?

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Než VDF spustil podporu pro Apple TV, tak jsem měl Telly a Sledování TV. Od uvedení podpory VTV pro Apple TV jsem zkusil přejít, ale to nejde. Třeba manželka se úplně přestala dívat na cokoliv z Primy, protože to je na VTV fakt jen pro otrlé. No a když jsem dneska dostal kód na Prima+, tak jsem si říkal super, to snad tohle vyřeší - no a nic, aplikace pro Apple TV není. Tak to byla asi poslední kapka. Teď zkusím Pecku, jedou na enginu jako Telly, tak uvidím jak to bude vypadat.

Nejhorší je, že VTV je stejně nemožná v libovolné aplikaci / boxu, takže ani ustoupení od požadavku na podporu Apple TV není řešení. Je mi to líto, ten koax tu mám ještě z doby, kdy se to jmenovalo Dattel.

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
  • po měsíci...
Odesláno
  • Autor

Konečně jsem se k tomu dostal - zjevně to není triviální operace, už jsem na čekačce 🙂 

 Takže sumář:

1. telefonní hovor trval 20 minut 🙂

2. překonání údivu že vracím box i když nemám zrušenou službu

3. vyjasnění si, že nechci vrátit modem ale set-top box

4. čekání na hudbě

5. mám to prý odnést na prodejnu - odmítnul jsem (mám už to vyzkoušené jako hodně nevyzpytatelný proces a proč platit 2 kila, že jo)

6. mám to poslat poštou, navrhuji PPLku

7. další čekání na hudbě (prý hovor s retencemi)

8. protože vracím Kaon, tak ho nechtějí, mám si ho nechat a jen se ruší pronájem

 

Nevím proč, ale mám pocit, že tenhle proces není úplně prošlápnutý 🙂

Jsem celkem napnutej co se doopravdy zruší.

Další hovor, tentokrát příchozí - požadavek na IEMI zařízení, domlouváme se, že tahle věc IMEI nemá a diktuju sériové číslo z faktury, což je podle nálepek na krabici od boxu Chip ID.

Teda nečekal jsem, že to bude záležitost skoro na půl hodiny - ale začínám chápat, proč se na infolinku dá těžko dovolat 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.