Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/.

Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

mě by zajímalo ,kolik stojí Vodafone TV +  .Protože jsem dnes dostal nabídku za 220 kč ,nemělo to být trošku méně  s internetem .

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

V ceníku je toto

image.thumb.png.babea19b364093d33b1ac32d43373e18.png

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Dobrý den, Vodafone CZ a.s. již nikdy! Už pul roku řeším sice krátkodobé, ale za to neustálé výpadky TV a INT a děsnou stabilitu signálu. Vyslali technika - proměřil, vyměnil všechny konektory, nic nezjistil a vše prý  O.K. … naštěstí byl velice ochotný a snaživý. Mnou zasílané požadavky na sjednání nápravy a neustálé reklamace fungování sjednaných a placených služeb, opakovaně týdenní zasílání “hlášení” výpadků TV … a nic se stejně za půl roku nezměnilo, ale všechny mé požadavky a reklamace ve fináli evidují jako kladně vyřízeny a vše “asi” funguje správně… No a teď tady vidím, že si příspěvky ještě cenzurují a schvalují nějakým “moderátorem” TVL, kam se to ten svět “služeb” žene… asi mají dostatek zákazníků a nepotřebují si udržet ty dlouhodobé … zlaté UPC … VDFN místo, dle historického hesla “kupředu, zpátky ni krok”, jde cestou “kašleme na zákazníka” … však mu nabídneme větší balíček služeb … , i když TV a INT stejně nefunguje jak má ;-(… S VDFN končím a jdu jinam … X-krát jsem do VDFN psal, že opravdu nemám zájem a nechci nic navíc než to, aby mi na 100% fungovalo to, za co si platím. Bohužel … nefunguje do dnes. Chtělo by to asi novou strategii a péči VDFN vs. zákazník… Tak věřím, že tento příspěvek v politice VDFN asi neprojde a bude smazán … Naštěstí je spousta dalších možností jak se podělit na soc. sítích se “zážitky” s Vodafone CZ a.s. pro ostatní …

  • Super
  • -
  • Základní
  • Vodafone TV Standard box
  • Hranice
Odesláno

@GociSchvaluje se první příspěvek, je to jedna z dalších ochran proti spamu. Protože nikdo není placený za to, aby to tu non-stop monitoroval. To jen na vysvětlenou. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor
před 10 hodinami, Ondra - Vodafone napsal:

@Michal KourekU té nově zřízené "kabelové" Vodafone TV budete mít jak nový kód k Maxu, tak i k Prima+. Stejně jako u Maxu může chvíli trvat, než se kód objeví (obvykle to je do 2 dnů). Podrobné informace najdete na https://www.vodafone.cz/pece/televize/tv-doplnkove-sluzby/vodafone-tv-primaplus/.

Předám informace kolegyni, která řeší váš e-mail, abyste případně ještě dořešili nadbytečnou TV.

@Ondra - VodafoneMoc děkuji, bude fajn neplatit stejnou službu 2 x 🙂. Jinak fandím Vodafone, momentálně mi funguje vše a děkuji, fandím Vodafone a technologii DVB-C, kterou považuji za nevyužitý potenciál a výhodou na trhu 🙂

@GociAd výpadky - Já srovnávám technologie a ano, mám i výpadky ve Vodafone. Nicméně musím říci, že u internetu i TV minimální. Jsem v Praze - u internetu překryvem wifi od sousedů - tohle si hlídám v Praze denně a nevěřil bych, že klesnu překryvem wifi z 250 na 0 celá něco 🙂
U TV - se zprovozněním 5G jsem si k DVB-C musel pořídit zesilovač - vyřešil mi rušení 5G a přidal kabel pro dvb-t a hbbtv do televize. Zesilovač z Alzy mi tak vyřešil problémy s rušením DVB-C signálu od Vodafone. 5G nerozumím, ale prý ruší DVB-C. Možná někdo přidá další zkušenost. 🙂

Upraveno uživatelem Michal Kourek

  • Basic
  • -
  • ALLinONE, 18+
  • Vodafone TV app Google, Vodafone TV app LG, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Praha Zlín
Odesláno

@Michal Koureknejrychlejsi by byvalo asi bylo ihned po zruseni sluzeb zazadat o (staro)nove sluzby jako novy zakaznik. Kolik casu to trva, nez pripoji noveho zakaznika? Den, dva? Chapu, byl jste ve stresu z nastale situace (protichudne informace z VF, vraceni boxu, nereagovani, svatky pred vami  atd.). Myslim, ze jste dobrym prikladem pro ostatni, kteri se mohou ocitnout ve stejne situaci. Retenci prece chceme cas od casu vsichni a ne kazdy v tom umi chodit 😉

Pekny a hlavne spokojeny novy rok!

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.