Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tak díky za zprávu. Zase se tolik nestalo O2TV mně fungovala...

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno

Dívám se do nahrávek.
Mezi jednotlivýma nahrávkama nejde poznat kdy se daný díl vysílal a ani jaký to je díl. V přehledu nahrávek je jen daný seriál bez označení dílu. To je ještě OK, i když to je nepřehledné.
Když dám u konkrétního dílu smazat (kde už aspoň jde vidět číslo dílu i když nejde vidět datum), tak se objeví:
Nahrávka byla úspěšně smazána
A pod tím dvě volby
Smazat pouze tento díl a Smazat celý seriál.
Napřed to tedy píše, že bylo smazáno a potom to teprve nabízí jestli smazat jen tento díl a nebo celý seriál? Trochu divné.

A text:
"Bude smazáno z nahrávky za méně než 90 dny"

To Vodafone považuje z hlediska gramatiky za správné?

Upraveno uživatelem Ivo2003

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

Uprav si osobní nastavení, není poznat o jakém přístroji píšeš. Já u nahrávek mám datum, ale to mazání je trochu chaotické, a některé funkce tam jsou zbytečné. Třeba to - Ochrana nahrávky. 

Jinak na ten vzhled a nedokonalosti si zvykejte, Vodafonu se to takhle prý líbí a nic se měnit nebude. A gramatika je to poslední co bych řešil. Čas do EPG se nevrátil, pokračování v sledování taky ne.

Jsou dvě řešení. Zvyknout si na to, že vodafone rozhoduje co chceme a nebo odejít jinam

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV 3 box
  • Teplice
Odesláno

Zapomněl jsem napsat že to je ve vodafonní aplikaci na mobilu.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Taky máte nyní na DVTV Extra problém se zvukem? App na Samsung TV. 

Přepnu na program, zvuk běží pár sekund a najednou je ticho. Přepnu jinam, tam zvuk jede, přepnu zpět, zvuk jede několik sekund a je ticho. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

@Technikusproblém jsem zaznamenal normálně i při sledování TV (na Samsungu). Zvuk jako by se oddělil a u pořadů i reklam byly slyšet jen některé ruchy, jako kdyby televize nepouštěla kompletní zvukovou stopu. Už si nevzpomenu, jestli pomohl restart TV (dlouze přidržené tlačítko vypnutí TV), nebo jsem vyřešil jinak.

  • Premium
  • Super
  • Základní
  • CA modul, FRITZ!Box 6690
  • Praha
Odesláno
před 1 hodinou, Technikus napsal:

Taky máte nyní na DVTV Extra problém se zvukem? App na Samsung TV. 

Přepnu na program, zvuk běží pár sekund a najednou je ticho. Přepnu jinam, tam zvuk jede, přepnu zpět, zvuk jede několik sekund a je ticho. 

DVTV už nehraje vůbec Video unavailable, potom KVIFF.TV taky nehraje V DVB-C

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Potvrzuji na OTT  Kviff.tv  nejde chyba ut1805

A dvtv to samé 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Nyní už zvuk vypadá v pořádku. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
před 19 hodinami, Pavel m napsal:

DVTV už nehraje vůbec Video unavailable, potom KVIFF.TV taky nehraje V DVB-C

To vypadá asi nějaký převodník mezi IPTV Na DVB-C POŘÁD nefunkční. 

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.