Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

@keramik No, a jaký je to box? Co je tam za android? Je licencovaný Googlem nebo je to samo domo v čínské no name továrně? Má správnou verzi Widevine (L1)?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Má widewinwe jen L3 . Tak já se už smířil s tím , že vodafone bude jediná televizní platforma , která na tom nikdy nepůjde , ale občas to zkouším.  Navíc se teď změnila chybová hláška , ale má rozhodně jiný význam , než je výše uvedeno.  jinak O2 , Telly , Skylink , Netflix , Voyo na tom šlape jako hodinky

Nicméně abych jen nekritizoval český Vodafone , koukal jsem , že stejné problémy mají i v portugalsku , koneckonců je to stejná aplikace.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

Ahoj, dobrý den

 

neskutečně tragická Vodafone TV v prohlížeči fungovala s častými výpadky, teď je ale už pár dní mrtvá, nehraje televize, archiv ani nahrávky. Ohání se chybou WT(1809).

 

Přes klasickou televizi se k nahrávkám nebo k archivu dostanu tak na 15. pokus, někdy vůbec.

 

Internet (optika) má výpadky jako v minulém miléniu, přitom jen změnil majitele z UPC na Vodafone.

 

Má někdo podobné problémy? Za 10 let u UPC jsem dohromady nezažil ani 1% problémů, co má Vodafone za necelý rok. Při 6-7 hovorech s operátory jsem ještě ani jednou nevyřešil jediný problém, nevědí ani, co značí jejich chybové kódy. Posledně operátor zahlásil, že se mi někdo ozve do 4 dní a technik se ozval za 15. Je mi ze služeb Vodafone na blití.

Potřebuji radu od uživatelů, co s tím můžu udělat, protože ve Vodafone se pomoci nedovolám. Jinak půjdu k jinému provozovateli. Už jsem měl vlastně odejít dávno, jen jsem byl líný. Platím 8 stovek za služby, které nedostávám.

 

Jarda

Odesláno
Chyba WT1809 by měla signalizovat nepodporovaný OS.

Pokud služby nefungují jak mají, potom napsat písemnou reklamaci a odeslat na VF.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Na WT1809 u chromu mi pomohlo toto... (jak napsano nade mnou melo by signalizovat nepodporu u mne -OS W10/64b)
Dal jsem to do vedlejsiho vlakna, ale jelikoz jsem post dal pod svuj tak se to pripojilo do jednoho... Neni patrno, ze pribylo neco noveho. 

vftv.thumb.png.5b37dd063529062f109a7efb458d9077.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Už se ví datum, kdy přejde VTV z tohohle skoro nikde nefungujícího pre-alfa testu alespoň do nějaké trošku použitelné beta verze? Nebo jste humoristi a berete tohle jako finální verzi?

Webové verze
1. PC (i7-9700K, GTX 1080, monitor 1x DVI, 1x HDMI, 2x DP, Win 11) - jede 3 vteřiny, pak chyba WT1807
2. PC (i5-12600K, 2x RX580, monitor 4x HDMI, Win 10) - rovnou WT1807
3. PC (Ryzen 7 5800X, RTX 3090, 2x DP, Win 11) - rovnou WT1807
4. PC (i7-10700K, int. gpu, 1x DP, Zorin OS) - rovnou WT1809

Aplikace:
1. Telefon (Oneplus 7, Android 11) - jede, ale každý den je potřeba aplikaci smazat data a znovu jí přihlásit, protože si nedokáže uvědomit, že už není čas z minulého spuštění a tím nespustí video (taky nějaká chyba, ale v těch aby se u vás prase vyznalo)
2. Telefon (Samsung S22 Ultra, Android 12) - stejné jako u 1.
3. MMC (RPi 4, Android 10) - aplikace rovnou spadne

Test virtualizace (na 1. PC):
1. LDplayer (Android 7.1.2) - funguje, ale chová se stejně retardovaně jako 1. Telefon
2. VMware a Windows 10 - WT1807
3. VMware a Zorin OS - WT1809
4. Virtualbox a Windows 10 - chvíli běží, pak WT1807
5. Virtualbox a Zorin OS - WT1809

I vy jedni humoristi, opravu tohle myslíte vážně? 

Upraveno uživatelem lukashanus

  • Slamb změnil název na Chyby Vodafone TV
Odesláno

Poslední informace byla, že takhle jim to připadá v pořádku a letos už  žádné změny dělat nebudou, protože se budou věnovat důležitějším věcem. Vypadá to, že u Vodafonu dělá jeden člověk úplně všechno a letos se holt zaměří na něco jiného.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno
V 7. 5. 2022 v 1:11, JardaM napsal:

Má někdo podobné problémy? Za 10 let u UPC jsem dohromady nezažil ani 1% problémů, co má Vodafone za necelý rok. Při 6-7 hovorech s operátory jsem ještě ani jednou nevyřešil jediný problém, nevědí ani, co značí jejich chybové kódy. Posledně operátor zahlásil, že se mi někdo ozve do 4 dní a technik se ozval za 15. Je mi ze služeb Vodafone na blití.

Potřebuji radu od uživatelů, co s tím můžu udělat, protože ve Vodafone se pomoci nedovolám. Jinak půjdu k jinému provozovateli. Už jsem měl vlastně odejít dávno, jen jsem byl líný. Platím 8 stovek za služby, které nedostávám.

Já na UPC taky občas nadával. Ale to co vypustili "specialisti" Vodafonu, to je vážně lahůdka... Jedinou radu kterou tady na fóru dostaneš je, že v případě problému máš kontaktovat operátora.  A když už máš tu kliku, že se ti povede se ním na X-tý pokus spojit, stejně nevyřeší vůbec nic. VF má totiž nějakou televizi evidentně na bambuli, ta pro něj není prioritou.  Takže, dokud bude mít VF k zákazníkům tenhle přístup, můžeš být v klidu, nezmění se vůbec nic.  Řešením je zařídit si TV u konkurence, já to udělal už dávno, protože nervy mám jenom jedny.  Třeba to jednou zprovozní ke spokojenosti zákazníků, ale otázkou je KDY?  Zatím stále dokola používají univerzální, výmluvné a nic neříkající slovíčko "výhledově"...  😕

  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
  • po 4 týdnech...
Odesláno

To co napsal "jardam", to je jako by mě mluvil z duše. Taktéž jsem byl léta u UPC a celkem bez problémů. Tady tito amatéři mě již také přeslali bavit. Již jsem s tím strávil tolik času a stejně jsem se ničeho nedobral. Už jen ta pitomá hesla (a neustálé přihlašování se), která nejde změnit, mě nadzvedávají ze židle. Několikrát jsem byl na pobočkách a výsledek? Mám pořád nefunkční TV (WT1807), chodí mě upomínky, že nemám zaplaceno a přitom mám léééta trvalý příkaz v bance (byl pro UPC a nikdy nebyl problém). My jsme tu bramboračku UPC a Vodafone nezavinili. Tak si to mají vyřídit mezi sebou, ke spokojenosti platících uživatelů a neobtěžoval neskutečnými problémy. Odejdu k jinému dodavateli služeb. Je mě z nich opravdu nanic a nebaví mě to.  Nemám na to čas pořád donekonečna něco pitomého řešit. 

Odesláno

já mám zase zkušenosti opačné, jsem spokojený s VTV TV a s horizon jsem spokojený nebyl

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.