Jump to content

Vlastní modem


Recommended Posts

Ani to nemá smysl ověřovat, protože ti ho zpět do sítě stejně nepřipojí, kor je to něco jiného než Compal, poslední možnost kdy to šlo, bylo letos v lednu a to pouze u těch u kterých ještě nezačala migrace, v únoru už měli všichni minimálně započatou migraci a připojování nových zařízení tak nebylo možné.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
@zajdee Když zrušíš službu a nejsi již zákazníkem, proč by se měl VF dál starat o tvůj modem? To nedává smysl. Když ukončíš smlouvu s mobilním operátorem, tak on se také dále nestará o tvoji - již vypnutou - SIM kartu a nikdy ji znovu neaktivuje, a to ani nikomu dalšímu a ani případně tobě.
  • Agree 2
  • Haha 1
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
před 1 hodinou, Adolf.Shitler napsal:

Nyní to před koupí snad ani nemá smysl ověřovat, protože pokud modem není aktivní, tak už nikdy ani aktivní nebude. A pokud aktivní je, pak není co ověřovat.

A jak zjistím, zda je aktivní? Jako když bych to u někoho kupoval doma, tak ano, ale když to kupuji přes internet, tak těžko. Nebo mi něco uniká?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha 8
Prodávající snad ví, jestli modem používá či nikoliv. Navíc zde by asi muselo dojít k přepisu smlouvy mezi oním prodávajícím a tebou, protože pokud ne a prodávající smlouvu ukončí, pak již modem zmizí z databáze VF a konec.
  • Agree 3
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Jelikoz si VF podminuje registraci modemu do site tim, ze "zarizeni uz bylo v databazi", tak proc by odkoupena zarizeni z databaze po ukonceni smlouvy odebiral a tim zpusoboval komplikace zakaznikum misto toho, aby zarizeni slo znovu pouzit? U pronajatych zarizeni to taky nedela.

Spolecenska odpovednost, kterou se VF chlubi, taky u umyslne znefunkcnenych zarizeni chybi.

Mam vlastni Compal u VF a nemuzu ho ani prevest jinam, protoze VF umyslne neimplementoval proces zavadeni jinak plne podporovanych (!) odkoupenych zarizeni. Kdybych chtel prestehovat smlouvu na jinou adresu, tak si muzu s odkoupenym modemem leda tak podlozit monitor. Stejne tak s CI moduly.

Edited by zajdee
  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha

@zajdee Hmm, není pravda. Na jinou adresu nebo na jinou osobu převedou úplně v pohodě (ne obojí najednou, v jednom kroku, asi). Tedy celý účet s HW i službami se dá převést buď na někoho jiného nebo na jinou adresu.

  • Agree 2
  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

@Marek-26 kdyz jsem to resil naposledy (pravda, jeste v dobe UPC), musel jsem starou smlouvu zrusit a zridit novou. Nejaka vyfikundace UPC asi.

Takze jak spravne prevest existujici (prirazene ke smlouve) Compal nebo CI moduly na nekoho jineho?

  • -
  • -
  • -
  • Compal, 3xCA modul
  • Praha

No, musí se převést/přepsat všechny DOCSIS služby i s HW. https://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/zmeny-na-uctu/prevod-na-jineho-majitele/

PS: Tak to Vás v dobách UPC někdo dost "obelhal" a měl by viset v průvanu za k...once ušních lalůčků. Samozřejmě, že např, před cca 10 lety, když se přecházelo z jednoho CRM na jiné se to dělalo, aby klient fungoval, jelikož vyřešení ticketu mohlo trvat dlouho, ale potom už k tomu nevidím důvod.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...