Jump to content

nefunkční samoobsluha


Macoun

Recommended Posts

Absolutně nefunguje samoobsluha, nezobrazují se informace o službách, smlouvě, e-shop, prostě nic, jen "omlouváme se, zkuste akci opakovat později". Nefunguje to ani na netu, ani v aplikaci. Přestává mě to bavit.

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Tábor
Link to comment
Share on other sites

stále stejný problém s přihlášením do samoobsluhy..... od rána se nejde dostat do aplikace Můj Vodafone - po kolikáté zas a znova .....to už vážně není normální 😳🤦

  • Agree 1
  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@Iceman06Pěkné odpoledne, nyní v odpoledních hodinách řešíme potíže s přihlášením do aplikace Můj Vodafone. Při pokusu o přihlášení se některým zákazníkům zobrazí chybová hláška "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." Věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Pokud se však nemůžete přihlásit delší dobu, bude to třeba řešit konkrétně přímo k vašim službám. Kontaktovat nás můžete telefonicky na lince 800 77 00 77, anebo nám můžete napsat na e-mail pece@vodafone.cz.

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...