Macoun Posted September 24 Share Posted September 24 Absolutně nefunguje samoobsluha, nezobrazují se informace o službách, smlouvě, e-shop, prostě nic, jen "omlouváme se, zkuste akci opakovat později". Nefunguje to ani na netu, ani v aplikaci. Přestává mě to bavit. Quote - Super - - Tábor Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted September 24 Share Posted September 24 (edited) Co přesně? Kam jsem náhodně klikl se mi nyní zobrazilo. #Android Edited September 24 by Technikus Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Iceman06 Posted September 26 Share Posted September 26 stále stejný problém s přihlášením do samoobsluhy..... od rána se nejde dostat do aplikace Můj Vodafone - po kolikáté zas a znova .....to už vážně není normální 😳🤦 1 Quote Premium Basic+ ALLinONE Vodafone Station WiFi 6 Olmütz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted September 26 Share Posted September 26 Já funguji v rámci Android aplikace i přes Chrome na webu. Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standa Posted September 26 Share Posted September 26 Mě to na Android app píše "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." 1 Quote Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted September 26 Share Posted September 26 Mě android apka funguje. Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted September 26 Help center Share Posted September 26 @Iceman06Pěkné odpoledne, nyní v odpoledních hodinách řešíme potíže s přihlášením do aplikace Můj Vodafone. Při pokusu o přihlášení se některým zákazníkům zobrazí chybová hláška "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." Věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Pokud se však nemůžete přihlásit delší dobu, bude to třeba řešit konkrétně přímo k vašim službám. Kontaktovat nás můžete telefonicky na lince 800 77 00 77, anebo nám můžete napsat na e-mail pece@vodafone.cz. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted September 26 Share Posted September 26 Ech, to nebere konec. Zase "zlepšování služeb". Bože - kolikátý už? 2 1 Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Standa Posted September 26 Share Posted September 26 Přece každý týden jedno A třeba u AMS už to zlepšení trvá už 3 měsíc Quote Super Super+ ALLinONE Vodafone TV Premium, CA modul Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.