Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Absolutně nefunguje samoobsluha, nezobrazují se informace o službách, smlouvě, e-shop, prostě nic, jen "omlouváme se, zkuste akci opakovat později". Nefunguje to ani na netu, ani v aplikaci. Přestává mě to bavit.

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Tábor
Odesláno

Co přesně? 

Kam jsem náhodně klikl se mi nyní zobrazilo. #Android 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

stále stejný problém s přihlášením do samoobsluhy..... od rána se nejde dostat do aplikace Můj Vodafone - po kolikáté zas a znova .....to už vážně není normální 😳🤦

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
Odesláno

Já funguji v rámci Android aplikace i přes Chrome na webu. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Mě to na Android app píše "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později."

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
Odesláno

Mě android apka funguje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Iceman06Pěkné odpoledne, nyní v odpoledních hodinách řešíme potíže s přihlášením do aplikace Můj Vodafone. Při pokusu o přihlášení se některým zákazníkům zobrazí chybová hláška "Nepodařilo se zpracovat váš požadavek. Opakujte požadavek později." Věřím, že to bude co nejdřív v pořádku. Pokud se však nemůžete přihlásit delší dobu, bude to třeba řešit konkrétně přímo k vašim službám. Kontaktovat nás můžete telefonicky na lince 800 77 00 77, anebo nám můžete napsat na e-mail pece@vodafone.cz.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Ech, to nebere konec. Zase "zlepšování služeb". Bože - kolikátý už?

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Přece každý týden jedno

 

A třeba u AMS už to zlepšení trvá už 3 měsíc

  • Super
  • Super+
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium, CA modul
  • Praha
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Nevim zda se to uz nahodou nekde neresilo... -no dam sem...

Nezobrazuje se mne historie vyuctovani. To je jen u mne? , nebo to mate taky tak a je to nova nefunkcionalita ?

Kdyz se nyni snazim kouknout tak nevim jak se dostat na zobrazeni viz... (sem si delal prtsc nebot neumeli uctovat)) 

03_2024vyuctovani-kopie.thumb.png.ed06d65951977fd650afeb58f162e195.png

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.