Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Nejde o to, aby VF opakoval požadavek na inkaso a pokoušel se znovu strhnout částku z účtu klienta, ale o to, že sama banka tu platbu provede v momentě, kdy má klient na účtu dost finančních prostředků. Třeba AIR Bank takto funguje běžně, první pokus o inkaso, a když se nezadaří, tak za 10 dnů druhý (a již poslední) pokus.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

To bude různé podle banky.
Třeba Česká spořitelna - když nebude mít na účtu peníze, tak inkaso provede dodatečně druhý den po vložení částky- ale musí to být do 3 dnů.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno

.Ano mate pravdu oba, zalezi na bance byvaj tam male rozdily. Pokud je to ale nastaveno od vf  ze se o dalsi inkaso jiz nepokusi tak si to delaj opet po svem (coz samozrejme muzou) a k inkasu jiz nedojde. Pokud by bylo vse jednoduche a tak jak je clovek zvykly a co delaj ostatni tak bychom se nudili ne? Nastesti ma vf zamestnance jenz na toto mysli a chrani nas pred stereotypy a mame o zabavu postarano... -prikladu plno viz ostatni vlakna...

před 3 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

.... Další pokus o inkasování platby neproběhne.

.

.

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odesláno

Toto upozornění jsem dostal z banky včera  byl tam nastaven malý limit  - důsledek navýšení platby o více jak 100 CZK  😟 tak jsem ihned nyvýšil limit a počkám cca 5 dní jestli se platba provede 🤔 

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Autor
před 5 hodinami, Veronika - Vodafone napsal:

@pan NovakPěkný den, pokud banka požadavek odmítne proplatit (například právě z nedostatku prostředků na účtu), obdrží zákazník SMSku s informací o neproběhlém inkasu. Zpráva obsahuje informaci, zda jeho účet vykazuje nedoplatek, anebo již uhradil jiným způsobem. Další pokus o inkasování platby neproběhne.

no tak moje mbank, jsem to vcera zaplatil a dnes se to strhlo pres inkaso, takze jsou tam ted dve platby

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal bilý
  • brno
Odesláno

Nevadí, příští měsíc nebudeš platit, nebo jen rozdíl. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
Před hodinou, kotasek napsal:

no tak moje mbank, jsem to vcera zaplatil a dnes se to strhlo pres inkaso, takze jsou tam ted dve platby

Jak pise @Technikusmas predplaceno... nebo taky muzes pozadat o navraceni prebytku na ucet, ale pozor toto trva az 14dni...

Takze neni u nich zmena, stalo se mne totez, ale mnel jsem za to, ze doslo k nejake zmene jak pise vyse Veronik "Další pokus o inkasování platby neproběhne." 
Proto jsem inkaso zrusil to si to radeji pohlidam a platim kartou pres tlacitko zaplatit (tedy ted ne antoz se nedostanu s jednim cislem na vsechny obhospodarovane ucty..) a jeste mam vratku s kreditni karty...

Upraveno uživatelem pan Novak
link

  • -
  • -
  • -
  • CI
  • O-va
Odesláno
před 6 hodinami, Adolf.Shitler napsal:

Nejde o to, aby VF opakoval požadavek na inkaso a pokoušel se znovu strhnout částku z účtu klienta, ale o to, že sama banka tu platbu provede v momentě, kdy má klient na účtu dost finančních prostředků. Třeba AIR Bank takto funguje běžně, první pokus o inkaso, a když se nezadaří, tak za 10 dnů druhý (a již poslední) pokus.

Ano, v podstatě totiž to inkaso na základě souhlasu s inkasem se v bance chová jako příkaz k úhradě a banka se k němu i tak chová - čili platí stejná pravidla opakování platby jako když není na účtu dost peněz (+ je tam limit uvedený v souhlasu s inkasem).

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.