Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobrý den.Nemohu se přihlásit do administrace modemu na adrese http://192.168.0.1.Heslo na modemu to nebere.Ani při restartu modemu do továrního nastavení.Píše toThe password you entered is incorrect. Please wait 4 seconds to try again.Mám kamery které jedou na 2,4GHz,wifi na mobilu mi napíše(Připojeno k zařízení,internet není k dispozici)ale aplikace nejsou schopny kamery najít.Poradíte prosím.Děkuji mobilu 

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • šumperk
Odesláno
  • Centrum péče

@raspepaPěkné ráno, kontaktujte prosím přímo od zařízení technickou podporu na lince 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Případně nám můžete také napsat přes https://tam.je/forum. Díky za spolupráci.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

Mám podobný problém, modem (Vodafone Station - tu obyčejnější variantu bez Wifi 6) v režimu Bridge, připojím se k němu kabelem (přímo) a přistupuji přes IP 192.168.100.1. Načítání administrace trvá víc jak minutu a obvykle nereaguje. Jakmile modem vypojím ze zásuvky a připojím zpět, tak je za chvilku na dané IP normálně dostupný. Ale vždycky když se na něj chci dostat, tak musím modem restartovat. 


Pokud se na modem pokouším dostat z PC zapojeným za routerem, tak se na tuhle IP vůbec nedostanu (proto si připojuji kabel přímo do modemu). 

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

Po nastavení režimu bridge se změní výchozí adresa pro administraci modemu na http://192.168.100.1.

https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/kabelovy-internet/vodafone-station-tg3442/

část - Jak přepnu modem do režimu bridge?

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Dobře? Nerozumím, co mělo být obsahem sdělení 🙂

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

@pmalecekjaký máš router? Mám VS v bridgi, do 5 vteřin jsem z počítače přes svůj router na modemu. Modem mi běží momentálně cca 2 měsíce. Žádné speciální pravidlo na routeru nemám.

Ještě jedna věc, adresování vnitřní sítě máš v jakém rozsahu?

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

@pmalecekže používate špatnou špatnou IP pro vstup

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge... Jedině z důvodu, aby ho přepnul zpátky do režimu router, což ale jistě půjde hned po tom restartu.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Mám Station s Wi-Fi 6,

IP adresu routeru mám změněno na 192.168.1.1 a aktuálně funguje. 

Používán jako modem, ne switch. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno
3 hours ago, Adolf.Shitler said:

Nějak jsem nepochopil, k čemu se někdo potřebuje dostat do administrace modemu, který je v režimu bridge...

Ked treba skontrolovat uroven signalu, uptime modemu ci chybovost paketov.. jasne, su to orientacne hodnoty, ale lepsie ako nic, ked je problem.

Upraveno uživatelem quadra2030

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.