Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

já si myslím, že tam těch chybiček je více když si nemůžu určit výchozí účet jak to bylo do včera

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 5 hodinami, kautskym napsal:

 

@Ivo2003máš stejný problém? 😮

 

Já tam ještě nebyl, já se tam zatím nedostanu, protože nemám u sebe autorizační telefon.

Když si stáhnu aplikaci a tam se jednou přes SMS přihlásím, jde tam nastavit trvalé přihlášení a nebo ověření biometrikou, abych se vyhnul při dalším spuštění  SMS?

  • Thanks 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

Zrovna teď, v době kdy se mění tarify Vodafone TV - info je ve výučtování, takže se dá očekávat že hodně lidí bude do samoobsluhy chodit, není moc ideální doba na zavádění takových změn.

  • Agree 2
  • Like it 1
  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Link to comment
Share on other sites

S Vodafonem končím... opět další služba zákazníkovi, která vše akorát komplikuje (že by byl zájem o získání emailové databáze?) a hlavně v den spuštění nefunguje. Potřebuji si urgentně nastavit roaming a přesměrování odjíždím do zahraničí a po zadání čísla a hesla mě to vezme na stranku kde mám zadat email a heslo... až sem dobré....

 

ale dál světe div se hláška:

(zadan email o cca 33 znaku - včetně domény) - že by špatně nastavené databázové pole?)  hláška:

 

OPS!
Something unexpected has happened

Code: X0400

Message: Bad Request. ErrorUUID: 123fd .... atd (nebudu psát cele, kdyby obsahovalo heslo)

 

dělal jsem v IT implementace, deployment a nedokážu pochopit, že pustí něco ven co nemají odladěné + není možné nouzového přihlášení starým způsobem např. třeba 10 dní (čímž by si odladili pokud by byl problém a uživatele by nebyli odstřihnuti od služby) 

Jsem už 45min na lince a čekám na spojení - VODAFONE Bravo

a o tom, že cestuji do Zóny 2 a Vodafone umí nabídnout pouze 2gb dat na den za 199 nebo 7.7Kč za 1MB je naprostá fraška (jedu na 30dni) T-mobile 3g za cca 400 a o2 5gb za cca 370,-
S Vodafonem jsem byl cca 30 a končím nejhorší pokrytí ze všech našich 3 operátoru v zahraniči (EU - vždy horší signál - lokální operátor než např. T-mobile)

a ve středu města sice v zástavě Vodafon špatný signál - ostatní 2 cajk... takže toliko k Vašim službam

 

P.S po opětovném zkoušení zadání emailu a hesla to skončilo hláškou:

 

Account temporary locked

Your account is temporarily locked because you have reached the maximum number of one-time PIN resend requests. Please try again later.

 

 

  • -
  • Red Basic
  • -
  • -
  • Brno
Link to comment
Share on other sites

před 15 minutami, Ivo2003 napsal:

Já tam ještě nebyl, já se tam zatím nedostanu, protože nemám u sebe autorizační telefon.

Autorizační telefon si můžeš nastavit při prvním přihlášení přes web, nejprve ti přijde e-mail s kódem a v dalším kroku je tam tuším možnost nastavit telefonní číslo, ale já ho neměnil.

  • Agree 2
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Tak po novém přihlášení do apky Můj Vodafone se mi změnilo úvodní zobrazení služby, měl jsem nataveno zobrazení tel. tarifu, teďko nabíhá služba internetu. Je otravné to přepínat, nejde to nějak přenastavit nazpět ? 

ví někdo?

 

  • Premium
  • Super+, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Funguje to to jako vládní aplikace pro žádost o stavební povolení od pirátů, takže vůbec. Po zadání původního přihlášení (číslo telefonu a heslo) mne to převede na nastavení přihlášení emailem. Zadám email, 2× heslo a naskočí chyba: "Ajajaj Něco se nepovedlo Code: X0400 Message: Bad Request. ErrorUUID........" a pořád dokola, až dojde k zablokování účtu,,, takže k ničemu. Je to stejné při pokusu z mobilní aplikace, tak z webu (muj vodafone)😒

  • -
  • Red Basic
  • -
  • -
  • Morava
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...