Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Je to asi 2, nebo 3 minuty, co jsem byl v Můj Vodafone. Normálně to fungovalo, žádný problém s přihlášením.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

Už mi to jede taky.

  • Super
  • Super
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • OV
  • po měsících...
Odesláno

přišlo e-mailem:

Dobrý den,

děkujeme, že pro přihlašování do internetové samoobsluhy Můj Vodafone používáte bezpečnější přihlašování e‑mailem s dvoufázovým ověřením (heslem a kódem z SMS). V nejbližší době se tak budete přihlašovat i do mobilní appky Můj Vodafone.

Jakmile si aplikaci aktualizujete na verzi 5.28, kterou pro vás nyní připravujeme, budete se přihlašovat e‑mailem, vlastním heslem a kódem z SMS. Po prvním přihlášení do nové verze můžete samozřejmě využívat i pohodlné biometrické přihlášení.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Tak já jenom doufám že v té nové verzi bude také opraven problém s přihlašováním přes otisk prstu a chybnou chybovou hlážkou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community