Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

V 26. 8. 2024 v 13:48, Ondra - Vodafone napsal:

Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2).

@VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. 

@MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude.

Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou.

Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

rád bych se zeptal - po aktualizaci aplikace Můj Vodafone mně z úvodní obrazovky zmizela položka 'Měření rychlosti. namísto toho se mi zduplikovala dlaždice 'Nabídky Vodafone'. jde o chybu u mně nebo k této úpravě opravdu takto došlo? Díky 

  • Super
  • Super
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho. 

Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou.

Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone? 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Nepolisy
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@JanaPěkné ráno, přihlášení funguje stejně jako předtím, pouze při prvním přihlášení místo číselných údajů používáte svůj e-mail a heslo a pro příště si můžete zapnout trvalé přihlášení biometrikou.  Aplikaci prosím ideálně odinstalujte, telefon vypněte a zapněte proveďte prosím novou instalaci aplikace a následně se přihlaste přímo do aplikace e-mailovou adresou a heslem, které jste si nastavila. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení.

 

 

  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...