Marek-26 Posted August 27 Share Posted August 27 Hele, mě to funguje. Je myšleno takové to vpravo dole, že kliknu na můj účet a tam kliknu vedle čísla služby a přepnu na jiný účet/jiné služby? 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 27 Share Posted August 27 @Marek-26ano přesně tak, ale už to zase funguje 😮😄 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted August 27 Help center Share Posted August 27 @Iceman06 @kautskymVypadá to, že šlo o chvilkový problém, vše jsme hlásili a aktuálně mi to už také jde 🙂 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maus Posted August 27 Share Posted August 27 V 26. 8. 2024 v 13:48, Ondra - Vodafone napsal: Ten postup s přidáním dalšího zákaznického účtu ke stávajícímu e-mailovému přihlašování je zcela veřejný a oficiální 🙂 Najdete ho v návodu na https://www.vodafone.cz/pece/muj-vodafone/hesla/zmena-prihlasovani/ (červený bod číslo 2). @VulvaTechnický důvod tam je, protože toto technické řešení (přihlašování e-mailem s 2fázovým ověřením) se používá ve více zemích, kde Vodafone působí. @MausDobré odpoledne, e-mailové adresy, které zákazníci používají pro přihlašování e-mailem, určitě neposkytujeme třetím stranám, aby vás spamovaly. S tím to souviset nebude. Mailová adresa která je pouze na faktury od Vodafone celou dobu zela prázdnotou. Od doby kdy se s ní "ověřuji" je plná sra**k Quote Premium Premium 5G ALLinONE Vodafone TV Premium Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Firevibe24 Posted September 4 Share Posted September 4 rád bych se zeptal - po aktualizaci aplikace Můj Vodafone mně z úvodní obrazovky zmizela položka 'Měření rychlosti. namísto toho se mi zduplikovala dlaždice 'Nabídky Vodafone'. jde o chybu u mně nebo k této úpravě opravdu takto došlo? Díky Quote Super Super Základní, Sport Compal CH7465 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparrow Posted September 5 Share Posted September 5 Tak jsem to chtěl vyzkoušel, ale nebylo mi dopřáno 😄 Quote Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Ondra - Vodafone Posted September 5 Help center Share Posted September 5 @Firevibe24Jde o dočasnou úpravu, ale je to tak, měření rychlosti teď v Android verzi není. 1 Quote Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jana Posted September 10 Share Posted September 10 Dobrý den, nedávno jsem si chtěla v samoobsluze zaplatit fakturu za telefon, ale systém mě tam nepouštěl, jen mě stále nutil k nějakému dvoufázovému ověření. Sice nerada, ale provedla jsem ho. Brala jsem tuto technickou otravnost za vyřízenou. Tento měsíc jsem šla zaplatit fakturu a začalo to samé. Divila jsem se, že mi to telefon nenechal uložené jako vše ostatní, a zdlouhavě jsem vše vyplnila znovu. Načež mi řekl, že mám již na tento email heslo vytvořené. Zadala jsem ho, ale nic, stále mi chodily kódy na sms a na email, já vše potvrzovala dle instrukcí, stále dokola. Vůbec mě to do samoobsluhy nepustilo, ač mám hesla správně .... nemohu provést vyúčtování, něco, co jindy zabralo 60 - 90 vteřin, dnes zabralo 20 minut a bez výsledku. Bude se toto opakovat každý měsíc? Je to nějaká otravná novinka od vodafone? Quote - - - - Nepolisy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted September 11 Help center Share Posted September 11 @JanaPěkné ráno, přihlášení funguje stejně jako předtím, pouze při prvním přihlášení místo číselných údajů používáte svůj e-mail a heslo a pro příště si můžete zapnout trvalé přihlášení biometrikou. Aplikaci prosím ideálně odinstalujte, telefon vypněte a zapněte proveďte prosím novou instalaci aplikace a následně se přihlaste přímo do aplikace e-mailovou adresou a heslem, které jste si nastavila. Pokud využíváte správce hesel, nezapomeňte si upravit nebo smazat původní přihlašovací údaje, aby se vám nepředvyplňovaly neplatné údaje pro přihlášení. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.