Jump to content

Dvoufázové ověření do Můj Vodafone


Pavel m
Go to solution Solved by Ondra - Vodafone,

Recommended Posts

Při ztrátě telefonu se teď do Můj Vodafone nedostanu(!)

• Dříve, když jsem ztratil telefon, přihlásil jsem se na web a zablokoval SIM. Pokud se našel, zase jsem ji oddblokoval.

• Nyní potřebuji zjistit PUK, chtěl jsem se tedy, jako dříve, přihlásit do Můj Vodafone, kde je k nalezení.

Ale ouha, ztratíte-li telefon nyní, do Můj Vodafone se nepřihlásíte, protože si na ztraceném telefonu nepřečtete SMS ověřovací kód.

 

Závěr: Samoobsluha Můj Vodafone přišla o dost důležitou funkci, když se do ní bez telefonu (nebo při zablokované SIM) nedostanete.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Hradec Králové
Link to comment
Share on other sites

V 28. 6. 2024 v 9:26, Ondra - Vodafone napsal:

@Led20en24

Dobrý den, rozumím vaší připomínce, takové situace skutečně při dvoufázovém přihlašování mohou nastat, nicméně vyvažují to bezpečnostní výhody, které dvoufázové přihlašování přináší. A věřím, že to především nebude tak častá situace a setkáme se s ní jen výjimečně. I v případě, kdy ztratíte SIM kartu, máte možnosti, jak vše řešit. Například můžete využít mobilní aplikaci Můj Vodafone (pokud máte funkční mobil a používáte trvalé přihlášení s biometrikou), případně nám můžete bezplatně zavolat na Linku péče o zákazníky (800770077) a vše vám pomůžeme dořešit telefonicky.

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Kdyby tam alespoň byla možnost "zapamatovat na tomto počítači", jako to většinou u MFA přihlášení bývá, tak by to bylo o dost méně otravné a řešilo by to i přihlášení při ztrátě telefonu (přihlášení alespoň na svém PC).

  • Agree 1
  • Premium Fibre
  • -
  • Základní
  • -
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Milý Vodafone,

opravdu musí uživatelé neustále dokola týden co týden sledovat na svých telefonech tuto hlášku o nemožnosti vstupu do aplikace Můj Vodafone? Nebo jen testujete klienty, co všechno vydrží a co si nechají líbit? ....

IMG_20241002_131113.jpg

  • Agree 1
  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Potvrzuji, že od rána se tam taky nemůžu dostat a včera odpoledne až na několikátý pokus z mobilu v apce. Na compu přes web to jde.

  • Premium
  • Super
  • Základní, Family, Sport, Cinema
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

Tento problém s přihlášením se objevuje dlouhodobě a víceméně nahodile většinou jen u části uživatelů bez ohledu na konfiguraci koncového zařízení (verze Android či app) 🤨 příčina bude tedy zjevně na vstupu ......

 

  • Premium
  • Basic+
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Olmütz
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

V 22. 9. 2024 v 13:42, Iceman06 napsal:

tady píšou, že to není problém! máte si zavolat na infolinku.... 🙄 

proč dělat věci jednoduše, že ?  to jsou ty případy, co tu Vodafone bagatelizoval a ouha ....

No to byste se ale museli na tu linku taky dovolat .... někdy visím i 54 minut to dřív dojedu na pobočku .

  • Premium
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium
  • Praha
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...