kautskym Posted July 3 Share Posted July 3 mě se teda vše zobrazuje v pořádku jak na PC tak v aplikaci 2 Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted July 3 Help center Share Posted July 3 @Ivo MašekPěkné dopoledne, pošlete nám prosím screen této chybové hlášky přes https://tam.je/forum, ať to můžeme nechat prověřit. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavel m Posted July 3 Author Share Posted July 3 (edited) Veronika - Vodafone úplně stejný problém taky nefunguje .Přehled funguje ,ale když dáte služby tak stejný obrázek .Nepíše to žádnou chybu jenom se ukáže tohle. Edited July 3 by Pavel m Quote Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted July 3 Share Posted July 3 Veronika - Vodafone: Na odkaz jsem poslal problém + screen. Navíc jsem zjistil, že k tomu, co nefunguje (co jsem popsal), ještě nefunguje okdaz. Čerpání Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pavel m Posted July 3 Author Share Posted July 3 Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření. Quote Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted July 3 Help center Share Posted July 3 @Pavel mPěkné odpoledne, pošlete nám prosím screen také přes https://tam.je/forum, ať tyto situace můžeme nechat prověřit. Dobře, díky za zprávu 🙂 před 3 minutami, Pavel m napsal: Tak mě to začalo fungovat jak má.Asi VF něco dělá.Uz to píše, připravujeme dvojfázové ověření. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted July 3 Share Posted July 3 (edited) U mě stále nic. Nefunkční. Nic se neděje. PROČ ??!! Edited July 3 by Ivo Mašek Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted July 3 Share Posted July 3 u mě taky již nefunkční webová samošká mobilní je ok Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
tomus Posted July 3 Share Posted July 3 Já tyhle výpadky různých služeb většinou řeším tak, že prostě počkám dva nebo tři dny a ono se to vyřeší samo, v 90% případů to funguje a není potřeba nikam psát ani volat. 2 Quote Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivo Mašek Posted July 3 Share Posted July 3 Kautskym: Promaž paměť prohlížeče, který používáš (Edge, Firefox, . . . ). To mě poradili z centra péče Vodafone. Pomohlo to. Pak se ti tam objeví další jiná tabulka, která ti řekne, že se připravuje dvoufázové ověřování. Já už desítky let na čištění PC používám německý program Wise Disk Cleaner. Tomus: V tomhle případě bys čekal do nekonečna. Oni o tom problému (mám podezření na bug z jejich strany) vůbec neví a mají za to, že to všem funguje. Nehledě na to, že já jsem zvyklý z práce, že porucha se musí odstranit hned, co nejdříve. Kdyby firma stála 2 - 3 dny . . . neumím si představit, jak bysme dopadli. No, hodně špatně. 1 Quote Super Red Basic ALLinONE Compal CH7465, Vodafone TV Premium Jirkov Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.