Jump to content

Featured Replies

aha pardon

  • Premium+, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

@Ondra - VodafoneOndro děkuji za aktivaci. 👍😲

Screenshot_2024-10-31-15-27-42-884_com.zentity.vodafone-edit.thumb.jpg.20120b5ac61a11bcc06c7ff5180faea3.jpg

Edited by Sparrow

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10

Moc nerozumím tomu, proč to neaktivují automaticky, když je v lokalitě plánovaný výpadek, navíc když je to v té aplikaci tak schované a leckdy s tím je potíž to aktivovat jinak než "ručním" zásahem 🤔

  • Kabel 300 Mb/s
  • -
  • -
  • TC7200
  • Ostrava

Protože mobilní služby nejsou vázány k adrese? 🙂

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

To ne, ale internet ano. A kdyz bude mit klient i mobil od Vodafone tak rovnou aktivovat.

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10

No, ale jsme u toho, že většinou není mobil navázán k internetu. A jsou účty, které pod sebou mají více různých služeb. Uvedu svůj příklad. Mám pod sebou několik čísel, několik fixních služeb 🙂 Když mám já výpadek internetu, tak babička o 120km dál nepotřebuje na mobilu neomezená data.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Ale když je dostane, tak se na tu chvíli houby stane :-)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. 

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň

Při té první fázi je doba výpadku okolo 20 minut, 1x za celý ten týden. Při druhé fázi 1-2h, ve stropu 4h v kuse a k tomu jeden další max. hodinový. To vše přes den, kdy je většina lidí v práci. I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? 

Buďme rádi, že tu možnost si ta data aktivovat máme i když jak Sparrow ukázal, ne vždy je to spolehlivé. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
před 7 hodinami, pmalecek napsal:

Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. 

To by si nejspíše museli zjistit všechny uživatele v dané Location Area a potom je identifikovat na konkrétní zákazníky a poté je ještě spárovat s tím, jestli náhodou nemají pevný internet. To je docela sofistikované řešení - vzhledem k tomu že i důležitější věci jim často trvá zrealizovat dlouho, tak to nemá moc šanci.
A nebylo by to proti různým GDPR? Operátor sice má povinnost uchovávat lokalizační údaje, ale nesmí do nich jen tak chodit jak se mu zlíbí.

před 1 hodinou, Marek-26 napsal:

 I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? 

 

Co by chtěli?
Neomezená data při výpadku se dávají proto, aby uživatel mohl používat zaplacený internet-není to nějaká forma "kompenzace" -nejde ti jedna služba tak ti dáme jinou.

A protože oni už neomezené data mají - tak už nic logicky nepotřebují - internet můžou používat.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

Recently Browsing 0

  • No registered users viewing this page.

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community