October 31, 20241 yr aha pardon Premium+, Super DSL Super, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Vodafone TV Play box, Zyxel VMG8623 Praha, Nová Ves
October 31, 20241 yr @Ondra - VodafoneOndro děkuji za aktivaci. 👍😲 Edited October 31, 20241 yr by Sparrow Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10 - Vršovice
October 31, 20241 yr Moc nerozumím tomu, proč to neaktivují automaticky, když je v lokalitě plánovaný výpadek, navíc když je to v té aplikaci tak schované a leckdy s tím je potíž to aktivovat jinak než "ručním" zásahem 🤔 Kabel 300 Mb/s - - TC7200 Ostrava
October 31, 20241 yr Protože mobilní služby nejsou vázány k adrese? 🙂 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
October 31, 20241 yr To ne, ale internet ano. A kdyz bude mit klient i mobil od Vodafone tak rovnou aktivovat. Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10 - Vršovice
October 31, 20241 yr No, ale jsme u toho, že většinou není mobil navázán k internetu. A jsou účty, které pod sebou mají více různých služeb. Uvedu svůj příklad. Mám pod sebou několik čísel, několik fixních služeb 🙂 Když mám já výpadek internetu, tak babička o 120km dál nepotřebuje na mobilu neomezená data. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
October 31, 20241 yr Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. - Super - - Plzeň
November 1, 20241 yr Při té první fázi je doba výpadku okolo 20 minut, 1x za celý ten týden. Při druhé fázi 1-2h, ve stropu 4h v kuse a k tomu jeden další max. hodinový. To vše přes den, kdy je většina lidí v práci. I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Buďme rádi, že tu možnost si ta data aktivovat máme i když jak Sparrow ukázal, ne vždy je to spolehlivé. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
November 1, 20241 yr před 7 hodinami, pmalecek napsal: Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. To by si nejspíše museli zjistit všechny uživatele v dané Location Area a potom je identifikovat na konkrétní zákazníky a poté je ještě spárovat s tím, jestli náhodou nemají pevný internet. To je docela sofistikované řešení - vzhledem k tomu že i důležitější věci jim často trvá zrealizovat dlouho, tak to nemá moc šanci. A nebylo by to proti různým GDPR? Operátor sice má povinnost uchovávat lokalizační údaje, ale nesmí do nich jen tak chodit jak se mu zlíbí. před 1 hodinou, Marek-26 napsal: I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Co by chtěli? Neomezená data při výpadku se dávají proto, aby uživatel mohl používat zaplacený internet-není to nějaká forma "kompenzace" -nejde ti jedna služba tak ti dáme jinou. A protože oni už neomezené data mají - tak už nic logicky nepotřebují - internet můžou používat. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.