October 31, 2024Oct 31 aha pardon Premium+, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
October 31, 2024Oct 31 @Ondra - VodafoneOndro děkuji za aktivaci. 👍😲 Edited October 31, 2024Oct 31 by Sparrow Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10
October 31, 2024Oct 31 Moc nerozumím tomu, proč to neaktivují automaticky, když je v lokalitě plánovaný výpadek, navíc když je to v té aplikaci tak schované a leckdy s tím je potíž to aktivovat jinak než "ručním" zásahem 🤔 Kabel 300 Mb/s - - TC7200 Ostrava
October 31, 2024Oct 31 Protože mobilní služby nejsou vázány k adrese? 🙂 Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
October 31, 2024Oct 31 To ne, ale internet ano. A kdyz bude mit klient i mobil od Vodafone tak rovnou aktivovat. Super+ Red Basic Lite Základní Vodafone Station WiFi 5, CA modul Praha 10
October 31, 2024Oct 31 No, ale jsme u toho, že většinou není mobil navázán k internetu. A jsou účty, které pod sebou mají více různých služeb. Uvedu svůj příklad. Mám pod sebou několik čísel, několik fixních služeb 🙂 Když mám já výpadek internetu, tak babička o 120km dál nepotřebuje na mobilu neomezená data. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
October 31, 2024Oct 31 Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. - Super - - Plzeň
November 1, 2024Nov 1 Při té první fázi je doba výpadku okolo 20 minut, 1x za celý ten týden. Při druhé fázi 1-2h, ve stropu 4h v kuse a k tomu jeden další max. hodinový. To vše přes den, kdy je většina lidí v práci. I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Buďme rádi, že tu možnost si ta data aktivovat máme i když jak Sparrow ukázal, ne vždy je to spolehlivé. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
November 1, 2024Nov 1 před 7 hodinami, pmalecek napsal: Asi není nic jednoduššího, než aktivovat službu číslům pod smlouvou, která jsou v rozsahu BTS, které pokrývají dané město / lokalitu. To by si nejspíše museli zjistit všechny uživatele v dané Location Area a potom je identifikovat na konkrétní zákazníky a poté je ještě spárovat s tím, jestli náhodou nemají pevný internet. To je docela sofistikované řešení - vzhledem k tomu že i důležitější věci jim často trvá zrealizovat dlouho, tak to nemá moc šanci. A nebylo by to proti různým GDPR? Operátor sice má povinnost uchovávat lokalizační údaje, ale nesmí do nich jen tak chodit jak se mu zlíbí. před 1 hodinou, Marek-26 napsal: I přes to je možné si ta neomezená data aktivovat. A zase ti, co mají ta neomezená data se ozývají – a co dostaneme my? Co by chtěli? Neomezená data při výpadku se dávají proto, aby uživatel mohl používat zaplacený internet-není to nějaká forma "kompenzace" -nejde ti jedna služba tak ti dáme jinou. A protože oni už neomezené data mají - tak už nic logicky nepotřebují - internet můžou používat. Start - Základní Compal CH7465 Opava
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.