Přejít na obsah

Modernizace sítě


Přejít na řešení Vyřešil Ondra - Vodafone,

Doporučené příspěvky

Tak po týdení modernizaci sítě je viditelná změna hodnot SNR/MER (dB) kde před modernizací bylo od 36 - 38 SC-QAM a 40 OFDM. Po modernizaci 32 - 34 a OFDM 33.

Hodnoty Rx. Výkon (dBmV / dBµV) prakticky totožé před i po modernizaci.

Hodnoty upload Tx. Výkon (dBmV / dBµV) bylo 30 - 31 po modernizaci je 39.

Rychlost UP i DOWN v pořádku a bez výpadků.

  • Super
  • -
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

@hanes03no tak to se ta údajná modernizace teda moc nepodařila, to začni kontrolou kabeláže doma a pokud nedojde ke zlepšení tak kontaktují Vodafone, protože ty hodnoty SNR jsou už na dolní hranici  použitelnosti.

Docela se divím že to jede bez výpadku.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ty hodnoty SNR jsou opravdu velmi špatné, v podstatě pod dolní hranicí použitelnosti, měl bys kontaktovat Vodafone bez ohledu na to jestli ti to funguje nebo ne, protože, takhle by to být rozhodně nemělo a evidentně tam mají nějaké technický problém.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Pro jistotu jsem ještě restartoval modem a hodnoty jsou opět v pořádku. Vcelku to nechápu byl jsem přesvědčen, že zobrazované hodnoty jsou nějakým způsobem aktuální, ale asi tomu tak není.

Aktuální hodnoty:

Snímek obrazovky 2024-04-09 182059.png

  • Super
  • -
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo teď už je to ok, s tím žes restartoval modem jsem tak nějak počítal, ale evidentně na to musím furt upozorňovat, jinak modem by měl ty hodnoty aktualizovat sám po obnovení. stránky.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Odesláno (upraveno)

Modem jsem při špatných hodnotám restartoval několikrát, ale vždy jsem dostal stejné. Poté jsem to už vzdal a po pár dnech, když jste psal, že to mám řešit tak před zavoláním na Vodafone jsem modem restartoval. Jinak jsem se do modemu přihlašoval každý den a hodnoty byly pořád stejné až po restartu se změnily.

Upraveno uživatelem hanes03
  • Super
  • -
  • Základní, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Šumperk
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...