janmichaelvincent Posted April 26 Share Posted April 26 (edited) @quadra2030Takže jinými slovy tvrdíte, že to akorát nelze nakonfigurovat, aby se skipnul pouze expiration check. I když třeba openssl to zcela určitě umí. To je smutné. Nebo to možná špatně interpretujete. Pokud se setting jmenuje " skip-validity- period", není důvod, aby skipnul i ověření podpisu certifikátu. Což je tak nějak hlavní smysl validace. Edited April 26 by janmichaelvincent Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted April 27 Author Share Posted April 27 @janmichaelvincentNa stránkách CISCO se dá najít nějaká dokumentace/postupy 😉 Komunikace na zákazníky o nutnosti výměny prý bude odcházet postupně, nikoliv na všechny najednou. Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
quadra2030 Posted April 27 Share Posted April 27 (edited) Openssl je v tomto pripade irelevantne.. co som pozeral, skip-validity-period je vlastnost Cisco CMTS (aj to iba niektore verzie) oznacit expirovany certifikat za doveryhodny, ini vyrobcovia (Casa, Arris, Harmonic CableOS) to nepodporuju, existuje docasny sposob cez SNMP, ale ten vydrzi iba do dalsieho rebootu CMTS Setting this SNMP object to 'true' causes all chained and root certificates in the chain to have their validity periods checked against the current time of day, when the CMTS receives an Authorization Request from the CM. A 'false' setting causes all certificates in the chain not to have their validity periods checked against the current time of day. This object does not persist after reinitialization of the managed system. V kazdom pripade je to vec operatora, nie zakaznika.. a nikto nemoze ziadat od operatora, aby podporoval 10+ rocne koncove zariadenia, ktore su uz davno bez podpory vyrobcu. To je este Vodafone CZ celkom ustretovy, ini velki kablovi operatori v Europe deaktivovali Cisco modemy uz zaciatkom tohto roku. Edited April 27 by quadra2030 1 Quote Super - Základní - Bratislava Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted April 29 Help center Share Posted April 29 @OhambíPěkné odpoledne, ohledně těchto modemů jsme zákazníky kontaktovali již od roku 2018 telefonicky, e-mailem, nebo SMS zprávami. Informovali jsme tedy zákazníky, na které jsme měli e-mailovou adresu, nebo telefonní číslo. Dopisy jsme nezasílali. Nyní informujeme zákazníky znovu, tentokráte formou e-mailu, nebo dopisem (v případě, že neznáme e-mailovou adresu). Doporučím vám tedy ověřit si, zda máte v Můj Vodafone nastavené aktuální kontaktní údaje. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmichaelvincent Posted April 29 Share Posted April 29 @Veronika - Vodafone Tohle bohužel není pravda. Na email mi chodí standardně každý měsíc vyúčtování, ale ohledně nutnosti výměny modemu mě nikdo nikdy nekontaktoval. Myslíte si, že mám důvod lhát? 1 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kytkato Posted April 29 Share Posted April 29 @janmichaelvincent, proč to řešíš? Kdo chce, ten si to najde. Komu to přestane fungovat, tak si zavolá operátorovi. Bavíme se tady jen o tom, že všichni chtějí šetřit na pronájmu a modem ždímají do poslední chvíle. 2 Quote - - - - Vyskov Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmichaelvincent Posted April 29 Share Posted April 29 (edited) @KytkatoZ principu, pokud Vodafone tvrdí, že se všemi komunikuje, ale není to tak, je někde problém. Pokud se ten problém má vyřešit, musí ho nejdřív někdo nahlásit. Možná vám připadá, že to je blbost, když jde o malé procento zákazníků, ale komunikace má fungovat obecně, ať už jde o cokoliv. Třeba to bude příště něco, co zajímá vás a chcete se to dovědět včas. Doufám, že by nikoho nenapadlo omlouvat chybu na straně poskytovatele internetu, který si neumí ze systému správně vytáhnout opravdu všechny zákazníky, kteří používají službu s určitým typem zařízení. Já mám pochopení pro to, že informační systémy jsou složité, zvlášť pokud docházelo k integraci systémů exUPC do systémů VF, ale aby VF popíral, že má problém, když ho na něj několik zákazníků upozorní, to už je jiný level. 🙂 "Zkontrolujte si kontaktní údajě". Asi bych si všiml, že mi od roku 2018 nechodí od Vodafonu vůbec žádné zprávy. Edited April 29 by janmichaelvincent 2 Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted April 29 Share Posted April 29 Vodafone má ale v systémech dvě kolonky pro emaily, a to kontaktní email (pro nastavení) a vyúčtování do emailu - každé funguje zvlášť @janmichaelvincenthttps://www.vodafone.cz/pece/muj-ucet-cislo/o-vasem-zakaznickem-uctu/kontaktni-osoba-kontaktni-cislo/ https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/nastaveni-vyuctovani/vyuctovani-na-email/ Mezi oběma nastavenými emaily je veliký rozdíl Vím že to úplně není o modemu, ale spíše o tom, kdo stále řeší zda mu přišla informace či ne, tak zde může být jeden z důvodů 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
janmichaelvincent Posted April 29 Share Posted April 29 @kautskymI kdyby tam měli těch kolonek na email pět, nemůžou tvrdit, že na mě nemají kontakt. Nehledě na to, že to je špatně navržené řešení, jestli opravdu nedostanu zprávy kvůli tomu, že jsem někam nazadal email podruhé. Účet má mít primární adresu, která se používá na všechno až do chvíle, kdy si tam nastavím další pro specifické účely. Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted April 29 Share Posted April 29 @janmichaelvincentale tak vy se také máte zajímat, zda máte vše v pořádku, nemůžete házet vinu jen na Vodafone, navíc tyto postupy jsou minimálně u Vodafone od doby co jsem u něj a to od roku 2016, Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Posted by Marek-26,
2 reactions
Go to this post
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.