Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

@DiDiDiTen arp_ignore je stejně hack. S custom routerem by to mělo jít udělat i pořádně (viz můj příspěvěk), pokud tu neřešíme dva nesouvisející problémy.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nejde o žádný hack. Je to prostě nastavení chování ohledně ARP protokolu. Linux ve výchozím nastavení (arp_ignore=0) by měl bezproblémový přístup na web interface umožnit, jiné OS (popř. linuxová distra/routery, kde arp_ignore nastavili na jinou hodnotu) typicky ne.

Tohle téma (přístup na web interface VFS) se tu již objevilo Xkrát (a ještě asi mnohokrát objeví), části lidí to vždycky funguje a části ne, podle mě právě proto, že různá zařízení (routery) jsou v tomto nastavená různě.

Taky to může být o firewallu (nebo o fw a ARP zároveň), nemusí se líbit, když na WAN interface s IP z veřejného/internetového rozsahu přijde něco z 192.168.x.y...

Je to určitě o firmwaru, v principu modem nemusí uchovávat nacachovaný ARP záznam připojeného zařízení, aby to fungovalo, Compal a další modemy tenhle problém neměly. Ale oba moje VFS, co jsem měl (jeden odešel), se chovaly takhle.

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Start
  • Vodafone Station / TG3442DE
  • Brno
Odesláno

@pmalecekmožná nesouvisející hloupost - jak máš nstavena DNSka? Automaticky od providera, nebo natvrdo nějaká jiná? Zařízení routerem mám na DHCP ale DNS servery jiné, než od VF.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Jak souvisí s nedostupností modemu na IP adrese překlad?

jinak teda jen pro úplnost - nepoužívám dns od VF a na modem se dostanu

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@sodekczDNS resolvery používám od CZNICu. Ale to vliv nemá. 

@CableGnijak to nesouvisí. Dostat bych se tam měl i kdybych neměl DNS servery vůbec nastavené. 

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

@pmalecekTo byla řečnická otázka 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

@CableGjá vím, jen jsem doplnil informace 🙂

  • -
  • Super
  • -
  • -
  • Plzeň
Odesláno

Tak je to tu. Mikrolagy netu. Dlouhe nacitani stranky. 

Ne 192.168.100.1 se bud nedostanu, nebo se podlouhych minutach nacte, ale nefunguje, pripadne po prihlaseni vyhodi error. Ani v administraci muj Vodafone nemuzu restart

 

Spoiler

Screenshot_20240802-123904_My_Vodafone.jpg

 

 

Spoiler

Screenshot_20240802-124003_Chrome.jpg

 

 

Spoiler

Screenshot_20240802-124440_Chrome.jpg

 

 

Spoiler

Screenshot_20240802-124453_Chrome.jpg

 

 

Spoiler

Screenshot_20240802-124546_My_Vodafone.jpg

 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Timeoutuje i připojení na 192.168.0.1? To je potom chyba někde doma a ne internetu.
Tohle mi občas Compal dělá také, že i pingy na vnitřní adresy timeoutujou a nebo jsou příliš dlouhé.

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.