Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Brno - Lisen uz dva dny mizerna rychlost ping 1100ms, stratovost 52% !!! koncim s nima !!!

Odesláno
Brno - Lisen uz dva dny mizerna rychlost ping 1100ms, stratovost 52% !!! koncim s nima !!!

 

Kvuli 2 dnum? No proc ne... Kam pujdes k O2? :lol:

Odesláno
Kvuli 2 dnum? No proc ne... Kam pujdes k O2? :lol:

NE kvuli dvoum dnum to je furt neco .... kazdy druhy den vypadky , mizerna rychlost , stratovost .... furt neco

Odesláno

U me ve stare lisni je vse OK, zkus brnknout na infolajnu treba tam mas nejaky mistni problem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Od úterý 25.9. cca od 12:30 byl v oblasti Brno-Kr.Pole problém s fungováním Internetu. Obrovským způsobem narostla ztrátovost paketů (hodně přes 50%, často 90-100%). Restart modemu samozřejmě nepomohl, naopak modem měl problémy vůbec se přihlásit do sítě. Problém přetrvával, takže ve středu ráno jsem to už nevydržel a se sebezapřením zavolal na Help-line.

 

První čekání 10 minut na operátora (a to to šlo nejspíš rychle), nicméně po cca minutovém rozhovoru přepojení na technické oddělení, což zabralo dalších 20 minut jalového čekání a tím pádem PLACENÉHO čekání.

 

Problém (dle technika) v rušení upstream kanálu, zatím se zdá, že něco po 12h (ve středu 26.9.) to technici našli a rozchodili (doufejme).

 

Ovšem výsledek je provolaných 35 minut = v přepočtu náklady ca 220Kč na ohlášení poruchy :-(

Odesláno
Ovšem výsledek je provolaných 35 minut = v přepočtu náklady ca 220Kč na ohlášení poruchy :-(

Tohle je zlodějna nejvyššího stupně - zrovna na toto by si úřady měly posvítit :?

  • Internet 150
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul, modem Cisco 3208
  • Ostrava
Odesláno
U me ve stare lisni je vse OK, zkus brnknout na infolajnu treba tam mas nejaky mistni problem.

taky bydlim ve stare lisni a nemam problem

Odesláno

Ono volat z mobilu na infolanju neni zrovna moc rozumne, zvlast pokud platite vyzsi castku za minutu spojeni :idea:

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po měsíci...
Odesláno

Lokalita Brno-Cernovice...nevim co se stalo ale dnes to jede od rana jak z hnoje...

 

 

Mam Classica a pohodove to litalo 1MB/sec upload mam booster 2mbit a 220 - 240kB/sec ..

 

Nekde je zrada...?

 

Ma nekdo stejne poznatky, ze mu dnes internet jede tez spatne?

 

P.S. modem jsem jiz nekolikrat restartoval i s routerem ;)

 

EDIT:

 

takto to vypada treba ted:

Download: 982.74 kbit/s (122.84 kB/s)

Upload: 1,544.93 kbit/s (193.12 kB/s)

Odesláno

Dnes v Černovicích naměřeno 813/260.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.