Jump to content

Nezobrazování STB/routeru v můj vodafone


kautskym
Go to solution Solved by kautskym,

Recommended Posts

Vodafone prý o problému neví a mám prý zaslat printscreen přes formulář aby to prověřili technici 😂

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Odkázal jsem ale to jim prý nepomůže, tak jsem jim ti zaslal.

a ano ani v aplikaci se nic nezobrazuje

  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 17 hodinami, tomus napsal:

Tak je odkaž na tohle fórum 🙂

Jinak jsem to otevřel ještě v mobilní aplikaci Můj Vodafone a tam je také prázdno.

Tohle nepomůže. Utlučou tě novým požadavkem na přesný popis chyby a vložení printscreenů do "tamje".

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Link to comment
Share on other sites

kdyby měl někdo jiný problém tak se to řeší v SP: 1-291703846722 a zprávě číslo 1868707

Edited by kautskym
  • Premium, Super DSL
  • Basic, Premium 5G, Red Basic
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard
  • Praha, Nová Ves
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...