Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Už mě to začíná štvát každé ráno váš hloupí systém mě vyhodí ze sledování filmu , že probíhá aktualizace zajímá mě proč je to každý den za tyto služby platím hodně peněz a jsem neustále otravován vaším systémem

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno

Každé ráno znamená v kolik hodin a na jakém zařízení, Vodafone box ?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Autor

Vodafone box  ráno ve 3 hodiny každý den a nejde to vypnout

Upraveno uživatelem Pavel71

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @Pavel71, jaký konkrétně box využíváte, budete to vědět? A máte internetovou nebo kabelovou verzi Vodafone TV? 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • Slamb změnil název na Aktualizace set-top boxu
Odesláno
  • Autor

Dobrý den mám kabelovou verzi Vodafone TV a přístroj mám který vám nedokáži napsat protože vaše stránky mě hází tuhle chybu neustále dokola

č .  smlouvy je  90182841

 

Při načítání došlo k chybě

Je nám líto, ale Můj Vodafone se nepodařilo načíst. Zkuste stránku obnovit nebo to vzít od začátku z hlavních stránek .
Za případné komplikace se omlouváme a děkujeme za trpělivost.

Pro další informace nás navštivte v Centru péče nebo pro zablokování ztracené/odcizené SIM karty volejte 800770077.

https://www.vodafone.cz/pece/televize/vodafone-tv/set-top-box-vodafone-tv/  Tohle zařízení mám

 

VTV set-top box
 

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel71- poslal jsem váš popis ohledně těch aktualizací boxu kolegům. Obecně to prověří, tak vám tady pak dám vědět, co jsme zjistili, nebo jestli budeme technikům z vašeho zákaznického účtu. Co se pak týká té chyby v samoobsluze, to detailněji neprověřím. Doporučuji zkusit smazat historii prohlížení včetně souborů cookies. Případně to můžete zkusit v anonymním okně nebo jiném prohlížeči. Pokud by nic z toho nepomohlo, napište nám ohledně toho přes https://tam.je/forum/, abychom to mohli dál řešit. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
Odesláno

Hele, magická třetí ráno… Můj box se taky probouzí, probudí i připojený displej, ukáže černobílé logo a zase usne. Teda kdyby kvůli tomu přerušil sledovaný pořad, tak bych ho asi kousnul do dálkového ovladače 🙂

  • Premium+ Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app, CA modul
  • Praha 6
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @Pavel71, kolegové to prověřovali - během noci dochází opravdu  restartu boxu v rámci jeho údržby a aktualizace. Nicméně ve chvíli, kdy ho používáte, měla by se vám zobrazit možnost pro odložení. 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po 4 týdnech...
Odesláno
  • Autor

Odložení nefunguje restne se to samo když koukám zpětně na nějaký film tak to pak musím vyhledat je to fakt otravný

  • Super
  • Super
  • ALLinONE
  • Compal CH7465
  • Teplice-Prosetice
Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, @Pavel71, v tom případě se na to budeme muset podívat detailněji s našimi techniky. Prosím, popište nám tu situaci přes https://tam.je/forum/ - klidně nám tam vložte i odkaz na tohle fórum, ať to můžeme kolegům předat 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.