Daryl Posted November 12 Share Posted November 12 Dneska to opět 6x spadlo. Tedy jen to, co jsem zachytil. Opět jsem volal na podporu, opět stejný scénář..... předáváme k řešení. Tohle se děje už myslím dva měsíce, po velkém víkendovém výpadku, kdy podpora VF pravila, že to není na její straně, ale na straně ČEZu. Tenkrát to nešlo skoro celý den, snad to byla neděle. Od té doby jsou takovéto časté výpadky. Také již uvažuji od odchodu od VF a to tedy se všemi službami. Quote Premium - Family Vodafone Station Kolín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jan Posted November 15 Author Share Posted November 15 @Veronika - Vodafone Dobrý den Veroniko, opět se zeptám, bude někdo problém řešit jinak, než že všem uživatelům odpovíte, že problém není, výpadek nebyl a vše si každý vymýšlí? Díky, Matějka Quote Premium - - Vodafone Station Kolín Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrzic Posted November 15 Share Posted November 15 Oni mají ještě další způsob komunikace, do 24 hodin se vám ozveme a pak se nikdo neozve. 1 Quote 1000 Mb/s - Komfort Vodafone TV Kolín Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted November 15 Help center Share Posted November 15 @Jan @mrzicPěkné dopoledne, reagujeme na veškeré přijaté zprávy, obvykle do několika dnů. Případně můžete kontaktovat přímo technickou podporu od zařízení na lince 800 77 77 31 nebo 800 77 00 77 přes volbu v menu 2. Technická podpora je na telefonu každý den do 22 hod. 1 Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.