Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

no v mym případě to probíhalo tak, že normálně během sledování tam ta chyba najednou skočila a nešlo pustit vůbec nic, až za hodinu se to nějak samo vzpamatovalo 🤔 a na monitor sem vůbec nijak nesahal, ten je připojenej celou dobu přes display port bez jakýhokoliv zásahu 🤔

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
V 21. 1. 2025 v 17:14, Ondra - Vodafone napsal:

Chyba WV1863 nejčastěji souvisí se způsobem zapojení monitoru - například když je používaná dokovací stanice, k PC je připojeno více monitorů, pro připojení je používané jiné než digitální rozhraní atp.

To víme, problém je v tom, že taková chyba vůbec existuje. VTV nemá proboha vůbec řešit, co a jakým způsobem mám k PC připojené.

  • Basic
  • -
  • Základní, Sport
  • Compal CH7465, CA modul
  • Brno
Odesláno

díky za tohle téma, už jsem zkoušel leccos, ale že bude problém v přípojení monitoru mě fakt nenapadlo. Potvzuju výskyt chyby při zapojení notebooku do docku se dvěma monitory a jednou TV. Po odpojení docku to na notebooku funguje. O2TV při stejném zapojení funkční.

@Ondra - Vodafone@Martin - Vodafone můžete prosím posunout tyto informace dál, ať dojde k nápravě?

  • Super DSL
  • -
  • -
  • -
  • Zlín
Odesláno

Nazdar vespolek,

obávám se, že se situace za poslední týden rapidně zhoršila, Nedávno to jelo většinou nejhůř na třetí pokus (spustit stream z browseru, čili 2x vidět chybu WV1863), teď už to nejde ani na podesáté.

 

FYI: Můj setup je: PC + 2xLCD (oba přes DP) a TV přes HDMI. Postupně jsem odpojil 2 obrazovky a nechal jen jednu, reboot, a ... NIC. 

Takže za mne říkám, že VTV v browseru NEFUNGUJE, sorry....

 

Hodlá s tím VF něco udělat?

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

Já zas žádnou takovou chybu nemám. Ntb Lenovo + prohlížeč Edge připojeno k tv HDMI kabelem a hraje to furt.Ale to je asi tím, že nic jiného připojené nemám.

Myslím si, že to dělá proto jak se snaží aby nešlo pustit víc programů v jednom prohlížeči tak se jim tam do toho plete i NEmožnost více obrazovek.

Mýlím se, ale v Horizonu to nedělalo?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno

@hreba Patrně někde po cestě chybí HDCP. Kontroly HDCP se evidentně Vodafone vzdát nechce. 

@robbieA běží všechny 3 ty obrazovky, když to hází chybu? Některé monitory/TV když jsou vypnuté, tak neodpovídají na HDCP a neproběhne tak ověření.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@Marek-26Zkoušel jsem všechny kombinace, i.e.

  • všechny obrazovky připojené a zapnuté => WV1863
  • druhá i třetí obrazovka vypnutá, ale stále připojená kabelem, WIN10 tedy "viděly" jen primarní LCD => WV1863
  • obě přídavné obrazovky fyzicky odpojené kabelem z PC, ponechaná jen jedna připojená DP kabelem, restart browserů (zkoušeny všechny možné), restart PC => WV1863

 

Testovací sestava PC s AMD Ryzen, WIN10, veškeré dostupné aktualizace Win i browserů nainstalovány.

Jak píšu, před týdnem to jelo, vždy alespoň napotřetí, někdy i hned

  • Super
  • -
  • -
  • -
  • Brno
Odesláno

já mám celou dobu jenom jeden monitor a taky se mi tam ta chyba pár dnů zpátky na hodinu objevila, to je prostě... já nevim 🙄 generátor náhodnejch chyb 🤐

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@hrebaV tomto případě nejde o chybu, ale o vlastnost Vodafone TV, která souvisí s ochranou TV obsahu a vysílacích práv.

@robbie Zkuste se ještě podívat na https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/potize-vodafonetv/reseni-potizi-televize-prohlizec/ - zejména na možnost ověřit, zda vám v tom zapojení funguje HDCP... Kdyby nic nepomohlo, ozvěte se nám prosím na 800770077, vyberte volbu pro technické potíže a volejte v době, kdy budete u svého počítače.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Pozoruhodné je, že jste jediní, kteří s touto věcí zákazníky otravují. Možná byste se měli více starat o zákazníky než o ochranu TV obsahu. To už byste mně také mohli zakázat jít na pivo a deklarovat to ochranou mého zdraví.

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.