Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
Před hodinou, Martin - Vodafone napsal:

Dobré dopoledne, @kautskym, ano, to se mohlo stát... Standardně byste měl mít ke každému balíčku samostatný kód, jak už tady padlo. Řešíme to 🙂 

asi pořád zlobím.Na PC se mě kod neobjevil Aplikace třetích stran

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno

Moje služby - TV Komplet > nastavení služeb - Aplikace třetích stran, kde vidím HBO MAX, Voyo i Netflix.

U HBO MAX vidím kód, u Voyo kupon a u Netflixu nic. 

U HBO MAX svítí zeleně ZDARMA, u Voyo a Netflix nic. 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Já asi taky zlobím, také nic nevidím. Jenom Hbo MAX a Netflix...

  • Premium+
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Karviná
Odesláno
  • Autor

U mě už je. 

Screenshot_20230412_122726_Chrome.jpg

Upraveno uživatelem namec

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
Odesláno

@Martin - Vodafone@Ondra - Vodafone Pánové, objevuje se to postupně, nebo je u mě nějaký problém? Teda asi ne jenom u mě...

  • Premium+
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Karviná
Odesláno

tak stejný kod pro dvě TV použít nejde, píše to že již byl kupon použit, musíte si zavolat na Vodafone pro nový 😄 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Zřejmě by služba měla přijít nějakým způsobem oficiálně a pak se dá cokoliv řešit - nemám Voyo v samošce, nemám kód ke druhému TV balíčku apod.

Ale teď nebudou jistě moc moudří ani na prodejně / na Vodafone lince. 

Pořád nám nejsou známé podmínky služby Voyo 

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha
Odesláno

Teď mi volal pán z technické podpory, navádí se to postupně z důvodu, aby nedošlo k problémům na serverech voyo. Což nebudu nějak dál komentovat, tohle mi bylo řečeno. Oficiálně vodafone pošle email dotčeným zákazníkům z kraje příštího týdne, kdy vlastně dojde k oficiálnímu spuštění.

@TechnikusJinak podmínky jsou uvedeny na stránkach Voyo...

https://voyo.nova.cz/faq/108-jak-si-mohu-aktivovat-voyo-pres-vodafone

  • Premium+
  • -
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Karviná
Odesláno

No docela se téhle aktivity bojím. Manželka si platí VOYO kvůli růžovce a poslední dobou pravidelně ve čtvrtek večer kdy nasadí nový díl se nedá na VOYO připojit . Tak jestli neposílili servery , tak se máme na co těšit.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Plzeň - Skvrňany
Odesláno

To já jsem za těch cca 14 dnů ještě na žádný problém nenarazil, ale ještě se jistě čeká plno nových uživatelů Vodafone. 

  • Premium+
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.