Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

U vás to vypadá jinak, protože jste na xDSL od CETINu, kdežto Tomus je na DOCSISu od exUPC.

CETIN svým routerům zakázal tracert.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Já jsem taky na CETINu a tracert jede v poho.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

To jo, ja jsem tim chtel rict, proc je u tech par prvnich "Request timed out".

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Tahle, co byla předtím "Request timed out." se momentálně probudila a ta už je Vodafouňácká [https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/query?searchtext=217.77.171.153]

Konečně stránky najely, bohužel jen do prvního F5 .. pak zase web není dostupný.

 

p.png.f95c9fcdc7c5dc0c879b2866d14feb44.png

 

No, asi nebude od věci se poohlédnout po jiném poskytovali internetu....

Před hodinou, Technikus napsal:

Nemám hlášku "Tento web není dostupný", ale "Přístup byl odepřen".  Což je tedy zřejmě dobře

Jj, tak to má být ...

Odesláno

Vy máte jako systémový disk Z ? 😮

 😄

 

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
před 35 minutami, gaddy napsal:

Tahle, co byla předtím "Request timed out." se momentálně probudila a ta už je Vodafouňácká [https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/query?searchtext=217.77.171.153]

Konečně stránky najely, bohužel jen do prvního F5 .. pak zase web není dostupný.

to vůbec nesouvisí s tim, jestli se nějakej hop probere nebo ne, pokud nemá čas, tak na tyhle zbytečný pakety nereaguje, aby nedošlo k jeho většímu vytížení, tak je to nastavený 🤔 stejně tak tam může vyskočit odezva v řádku stovek nebo tisíců milisekund 😮

@Daviddvbc kdes vzal, že Z je systémovej oddíl? 🤔

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Slamb

Máte pravdu, nevím, proč jsem si myslel, že příkazy typu tracert jdou spustit jen ze systémového oddílu.

 

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno
před 9 minutami, Daviddvbc napsal:

Vy máte jako systémový disk Z ? 😮

 😄

 

 

Ne 🙂 

Odesláno

Ideální by asi bylo kdyby to vyzkoušel někdo kdo má stejně jako ty připojení k internetu přes technologii xDSL od Vodafone.

Mimochodem chceš tady poradit s technickým problémem, ale nejsi schopný v profilu ani uvést jaké máš zařízení od Vodafone a nebo v jaké lokalitě bydlíš, to jsou věci které to také můžou teoreticky nějak ovlivnit, 

Ty informace v profilu nejsou proto aby si na sebe bonzoval nějaké své osobní informace, ale právě proto aby bylo možné technický problém rychleji vyřešit, laikovi jsou takové informace k ničemu, ale kdo tomu rozumí dokáže z těchto informaci něco vyčíst.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pro spokojenost všech jsem tedy doplnil odkaz na speed test a obec upravil z "v rohu" na Rohov. Co se týče Vodafone, TV nemám, zařízení nemám ... takže si mám něco vymyslet?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.