Jump to content

Nové tarify pevného internetu


Kytkato
Go to solution Solved by Altinik,

Recommended Posts

Guest Bolejo88

Zkoušel jsem zadat možnosti internetu na své adrese, kde mám od Vodafone (exUPC) 150/10 (modem Compal) a nabídlo mě to nově jen internet 50/25 přes zyxel, tzn DSL. Na lince mi bylo řečeno, že rychlejší varianta u mě není možná. Není to nějaká chyba? Dřív mě u UPC, i Vodafone nabízeli vyšší rychlosti, tak mě to přijde divné.

Link to comment
Share on other sites

S tím naplněným koaxem bych to neviděl až tak hrozně.

Starám se známému o internet exUPC.

Před asi rokem mu v samoobsluze vyskakovalo

" Na vaší adrese Xxxxx je dostupný neomezený pevný internet s rychlostí až 1000 Mb/s."

 

Po pár měsících už nabízeli  jen 300Mbps, a to jak v můj Vf, tak na webu (jako kdybych byl nový zákazník).

 

Po pár měsících zase začali nabízet 1000Mbps, což nabízejí doteď.

Nevím jestli vyřešili problémy s kapacitou, spíš bych ale řekl, že se jednalo o nějaký nešvar v databázi s adresami.

 

Takže bych to neviděl tak horké.

Edited by Daviddvbc
  • Agree 1
  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

V té lokalitě je net poněkud problematický a i v době, kdy se ještě nabízel přes koax., tak to mělo od Mendláku po Nové Sady (cca 3km vzdálenost) sestupnou tendenci, tj. u Mendláku v nabídce rychlost plná, ale u Nových Sadů už nabídka na max. 100 Mbps. Prostě by to chtělo další optické vlákno a CMTS někde po cestě. Ovšem to je čistě můj názor laika, takže to klidně může být všechno úplně jinak.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Link to comment
Share on other sites

Také si myslím že tam můžou mít klidně naplněnou kapacitu a nemusí to být chyba systému, po nějakém čase ale může proběhnout upgrade sítě v dané lokalitě a kapacita opět vzroste

a CMTS jsou obvykle na hlavních stanicích, po cestě jsou akorát otické uzly.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

před 15 hodinami, mpetr napsal:

Já jsem ani nikam nevolal jenom poslal žádnost přes Můj Vodafone a druhý den změna provedená.

Mužeš mi prosím popsat, jak jsi přesně postupoval? A bylo to přes aplikaci v telefonu, nebo přes web v počítači? Díky.

 

Jinak pro ostatní, u nás to dle adresy dává na výběr jen 250 nebo 1000. Znamená to, že 500/50 skutečně nejde?

image.png.1ae7ca03014f849144b52981824c231c.png

Edited by sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...