Přejít na obsah

Nové tarify pevného internetu


Kytkato
Přejít na řešení Vyřešil Altinik,

Doporučené příspěvky

Návštěvník Bolejo88

Zkoušel jsem zadat možnosti internetu na své adrese, kde mám od Vodafone (exUPC) 150/10 (modem Compal) a nabídlo mě to nově jen internet 50/25 přes zyxel, tzn DSL. Na lince mi bylo řečeno, že rychlejší varianta u mě není možná. Není to nějaká chyba? Dřív mě u UPC, i Vodafone nabízeli vyšší rychlosti, tak mě to přijde divné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

S tím naplněným koaxem bych to neviděl až tak hrozně.

Starám se známému o internet exUPC.

Před asi rokem mu v samoobsluze vyskakovalo

" Na vaší adrese Xxxxx je dostupný neomezený pevný internet s rychlostí až 1000 Mb/s."

 

Po pár měsících už nabízeli  jen 300Mbps, a to jak v můj Vf, tak na webu (jako kdybych byl nový zákazník).

 

Po pár měsících zase začali nabízet 1000Mbps, což nabízejí doteď.

Nevím jestli vyřešili problémy s kapacitou, spíš bych ale řekl, že se jednalo o nějaký nešvar v databázi s adresami.

 

Takže bych to neviděl tak horké.

Upraveno uživatelem Daviddvbc
  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

V té lokalitě je net poněkud problematický a i v době, kdy se ještě nabízel přes koax., tak to mělo od Mendláku po Nové Sady (cca 3km vzdálenost) sestupnou tendenci, tj. u Mendláku v nabídce rychlost plná, ale u Nových Sadů už nabídka na max. 100 Mbps. Prostě by to chtělo další optické vlákno a CMTS někde po cestě. Ovšem to je čistě můj názor laika, takže to klidně může být všechno úplně jinak.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Také si myslím že tam můžou mít klidně naplněnou kapacitu a nemusí to být chyba systému, po nějakém čase ale může proběhnout upgrade sítě v dané lokalitě a kapacita opět vzroste

a CMTS jsou obvykle na hlavních stanicích, po cestě jsou akorát otické uzly.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 15 hodinami, mpetr napsal:

Já jsem ani nikam nevolal jenom poslal žádnost přes Můj Vodafone a druhý den změna provedená.

Mužeš mi prosím popsat, jak jsi přesně postupoval? A bylo to přes aplikaci v telefonu, nebo přes web v počítači? Díky.

 

Jinak pro ostatní, u nás to dle adresy dává na výběr jen 250 nebo 1000. Znamená to, že 500/50 skutečně nejde?

image.png.1ae7ca03014f849144b52981824c231c.png

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...