Přejít na obsah

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jsem rozčarovaný jak vůbec můžete vymyslet tak nesmyslný systém.

Prešel jsem k vám z Tmobile, dnes přestala být aktivní Tmobile simkarta, tak jse vložil Vodafone novou a postupoval dle návodu. Ovšem vzhledem k tomu, že již není aktivní Tmobile simkarta, tak nemohu odeslat aktivační sms ani z Tmobile karty ani z Vodafne karty, tak musím postupovat přes Vodafone aplikaci. Ovšem jak??? Kdysi jsem u vás byl zákazníkem a starý účet použít nemůžu k přihlášení a nový založit nejde nevidím. A bez přihlášení simkartu neaktivuji.

Jak můžete proboha vymyslet takovou...? 

Teď jsem momentálně bez telefonu na xx hodin, jelikož na linku se také nedovolám a zákaznickou linku přes chat nemáte!!!!

 

Vyřešil Veronika - Vodafone

Přejít na řešení
  • Slamb změnil název na Nemožnost aktivace SIM
Odesláno
Pokud se při objednávce nové VF karty zadaly všechny údaje vč. OKU, pak by v den přenosu čísla měla být VF karta již aktivní, a to nejpozději v 06.00 hod.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pro aktivaci SIM karty není potřeba žádnou SMS odesílat, SIM se aktivuje sama vložením do telefonu jeho zapnutím a případně nějakým telefonátem na jakékoliv číslo, pokud SIM karta nemá signál, tak budeme na vině nějaký problém při přenosu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Korman Pěkný den, jak už tu zaznělo, při přenosu telefonního čísla není potřeba posílat žádné SMS, pokud vše proběhne v pořádku, je ráno číslo funkční na nové SIM kartě. Jestli vám ani po vypnutí a zapnutí SIMka nejde, zavolejte nám prosím z jakéhokoliv telefonu zdarma na 800777777, abychom mohli zjistit příčinu. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Po letech...
Odesláno

V navodu na aktivaci nove sim karty se pise: vlozte simku, zapnete telefon, zadejte pin (1234) a pak uz jen "vytocte *77", jak to ale mam vytocit, kdyz mi telefon stale hlasi "zadna sluzba" a "hovor selhal"? Proc neni v navodu zmineno, ze se ma po vymene karty cekat do 6:00? Do samoobsluhy se take nedostanu, protoze pro prihlaseni to po mne chce kod zaslany sms zpravou.

  • -
  • Basic+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

@allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

ještě že sem si to tady našel a přečet - dneska mi dorazila kartička do mýho historickýho telefonu, tak sem se pro jistotu kouknul na ten postup aktivace, protože aktivace sim karet nepatří k mý obvyklý každodenní činnosti 🤔 a je tam pořád stejnej nelogickej postup 🙄

přece když se přenáší číslo, tak z něj nemůžu ještě před přenosem nikam volat, jak se tam požaduje 🤨

no dobrý, tak vim, že mám v klidu čekat do pátečního rána, na kdy je přenos čísla naplánovanej, a všechno proběhne automaticky samo, snad 🤔

sim.avif

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Slamb Ono se tam nepíše, že máš volat "před přenosem". Ale mohlo by tam být uvedeno, že máš počkat až na den přenosu, to ano :-) Předám...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

ale píše se tam "pokud vám kartu nezaktivovali přímo v prodejně vodafonu", což se nemohlo stát, když mi ji poslali balíkovnou 😮 nebo teda nevim, co se s ní dělo před tim, než mi ji poslali, ale byla originálně zabalená 🤔

někdo by si moh myslet, že je třeba kartu nejdřív nějak aktivovat, aby tam šlo to číslo vůbec přenýst 😐

mělo by tam bejt napsaný, že při přenosu čísla neni třeba nic řešit a všechno proběhne samo 😀

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Když jsem dělal ještě u ET a přenos čísel začínal, tak instrukce byli následují:

Nechte starou SIM v mobilu a až ráno ( přenos trval + - X dní ) budete bez signálu, vložte naší novou SIM a zavolejte třeba na 800123456.

No a jako všechny technologické posuny to kolikrát dopadlo i tak, že klient byl bez sítě na jedné i druhé kartě. To teprve začalo ródeo 🤣

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community