Odesláno 9. prosince 2022 2 roky Jsem rozčarovaný jak vůbec můžete vymyslet tak nesmyslný systém. Prešel jsem k vám z Tmobile, dnes přestala být aktivní Tmobile simkarta, tak jse vložil Vodafone novou a postupoval dle návodu. Ovšem vzhledem k tomu, že již není aktivní Tmobile simkarta, tak nemohu odeslat aktivační sms ani z Tmobile karty ani z Vodafne karty, tak musím postupovat přes Vodafone aplikaci. Ovšem jak??? Kdysi jsem u vás byl zákazníkem a starý účet použít nemůžu k přihlášení a nový založit nejde nevidím. A bez přihlášení simkartu neaktivuji. Jak můžete proboha vymyslet takovou...? Teď jsem momentálně bez telefonu na xx hodin, jelikož na linku se také nedovolám a zákaznickou linku přes chat nemáte!!!!
Odesláno 9. prosince 2022 2 roky Pokud se při objednávce nové VF karty zadaly všechny údaje vč. OKU, pak by v den přenosu čísla měla být VF karta již aktivní, a to nejpozději v 06.00 hod. - - - - -
Odesláno 9. prosince 2022 2 roky Pro aktivaci SIM karty není potřeba žádnou SMS odesílat, SIM se aktivuje sama vložením do telefonu jeho zapnutím a případně nějakým telefonátem na jakékoliv číslo, pokud SIM karta nemá signál, tak budeme na vině nějaký problém při přenosu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 9. prosince 2022 2 roky Centrum péče @Korman Pěkný den, jak už tu zaznělo, při přenosu telefonního čísla není potřeba posílat žádné SMS, pokud vše proběhne v pořádku, je ráno číslo funkční na nové SIM kartě. Jestli vám ani po vypnutí a zapnutí SIMka nejde, zavolejte nám prosím z jakéhokoliv telefonu zdarma na 800777777, abychom mohli zjistit příčinu. Super Fibre Extra ALLinONE Vodafone TV app Samsung Pardubice
Odesláno úterý v 23:47 3 dny V navodu na aktivaci nove sim karty se pise: vlozte simku, zapnete telefon, zadejte pin (1234) a pak uz jen "vytocte *77", jak to ale mam vytocit, kdyz mi telefon stale hlasi "zadna sluzba" a "hovor selhal"? Proc neni v navodu zmineno, ze se ma po vymene karty cekat do 6:00? Do samoobsluhy se take nedostanu, protoze pro prihlaseni to po mne chce kod zaslany sms zpravou. - Basic+ - - Praha 7
Odesláno včera v 10:351 den Centrum péče @allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.