Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Jsem rozčarovaný jak vůbec můžete vymyslet tak nesmyslný systém.

Prešel jsem k vám z Tmobile, dnes přestala být aktivní Tmobile simkarta, tak jse vložil Vodafone novou a postupoval dle návodu. Ovšem vzhledem k tomu, že již není aktivní Tmobile simkarta, tak nemohu odeslat aktivační sms ani z Tmobile karty ani z Vodafne karty, tak musím postupovat přes Vodafone aplikaci. Ovšem jak??? Kdysi jsem u vás byl zákazníkem a starý účet použít nemůžu k přihlášení a nový založit nejde nevidím. A bez přihlášení simkartu neaktivuji.

Jak můžete proboha vymyslet takovou...? 

Teď jsem momentálně bez telefonu na xx hodin, jelikož na linku se také nedovolám a zákaznickou linku přes chat nemáte!!!!

 

Vyřešil Veronika - Vodafone

Přejít na řešení
  • Slamb změnil název na Nemožnost aktivace SIM
Odesláno
Pokud se při objednávce nové VF karty zadaly všechny údaje vč. OKU, pak by v den přenosu čísla měla být VF karta již aktivní, a to nejpozději v 06.00 hod.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Pro aktivaci SIM karty není potřeba žádnou SMS odesílat, SIM se aktivuje sama vložením do telefonu jeho zapnutím a případně nějakým telefonátem na jakékoliv číslo, pokud SIM karta nemá signál, tak budeme na vině nějaký problém při přenosu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno
  • Centrum péče

@Korman Pěkný den, jak už tu zaznělo, při přenosu telefonního čísla není potřeba posílat žádné SMS, pokud vše proběhne v pořádku, je ráno číslo funkční na nové SIM kartě. Jestli vám ani po vypnutí a zapnutí SIMka nejde, zavolejte nám prosím z jakéhokoliv telefonu zdarma na 800777777, abychom mohli zjistit příčinu. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • Po letech...
Odesláno

V navodu na aktivaci nove sim karty se pise: vlozte simku, zapnete telefon, zadejte pin (1234) a pak uz jen "vytocte *77", jak to ale mam vytocit, kdyz mi telefon stale hlasi "zadna sluzba" a "hovor selhal"? Proc neni v navodu zmineno, ze se ma po vymene karty cekat do 6:00? Do samoobsluhy se take nedostanu, protoze pro prihlaseni to po mne chce kod zaslany sms zpravou.

  • -
  • Basic+
  • -
  • -
  • Praha 7
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

@allsoft Pěkný den, pokud se jednalo o přenos čísla k Vodafonu, tak k tomu obvykle dochází v ranních, nejpozději hodinách, kdy je třeba telefon několikrát vypnout a zapnout, aby se nová SIMka Vodafonu v pořádku přihlásila k síti. Pokud se jedná o jinou situaci, doporučím kontaktovat u z jiného telefonu zákaznickou linku 800 77 00 77, anebo se zastavte v některé z našich prodejen, případně nám napište k tomu podrobnosti přes https://tam.je/forum.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po 2 týdnech...
Odesláno

ještě že sem si to tady našel a přečet - dneska mi dorazila kartička do mýho historickýho telefonu, tak sem se pro jistotu kouknul na ten postup aktivace, protože aktivace sim karet nepatří k mý obvyklý každodenní činnosti 🤔 a je tam pořád stejnej nelogickej postup 🙄

přece když se přenáší číslo, tak z něj nemůžu ještě před přenosem nikam volat, jak se tam požaduje 🤨

no dobrý, tak vim, že mám v klidu čekat do pátečního rána, na kdy je přenos čísla naplánovanej, a všechno proběhne automaticky samo, snad 🤔

sim.avif

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Slamb Ono se tam nepíše, že máš volat "před přenosem". Ale mohlo by tam být uvedeno, že máš počkat až na den přenosu, to ano :-) Předám...

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

ale píše se tam "pokud vám kartu nezaktivovali přímo v prodejně vodafonu", což se nemohlo stát, když mi ji poslali balíkovnou 😮 nebo teda nevim, co se s ní dělo před tim, než mi ji poslali, ale byla originálně zabalená 🤔

někdo by si moh myslet, že je třeba kartu nejdřív nějak aktivovat, aby tam šlo to číslo vůbec přenýst 😐

mělo by tam bejt napsaný, že při přenosu čísla neni třeba nic řešit a všechno proběhne samo 😀

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Když jsem dělal ještě u ET a přenos čísel začínal, tak instrukce byli následují:

Nechte starou SIM v mobilu a až ráno ( přenos trval + - X dní ) budete bez signálu, vložte naší novou SIM a zavolejte třeba na 800123456.

No a jako všechny technologické posuny to kolikrát dopadlo i tak, že klient byl bez sítě na jedné i druhé kartě. To teprve začalo ródeo 🤣

  • Super+
  • Red Basic Lite
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10 - Vršovice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.