Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Zdravím, mám problém s vypínáním internetu (data) během hovorů. Model telefonu: Poco F2 Pro, tarif: neomezený. Google poradil manuálně zprovoznit a zapnout v nastavení funkci VoLTE, což jsem udělal. Bohužel bez kýženého výsledku. Během připojení k WiFi internet bez problému funguje během hovorů. Nějaké rady, jak datový internet během hovorů zprovoznit? Děkuji

Odesláno

Pro jistotu - máš dvě SIM, nebo jednu? 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Služba VoLTE musí být aktivní i v muj Vodafone 

  • Premium+, Super DSL
  • Super, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Centrum péče

@VJ_Pěkné ráno, určitě vám doporučím se podívat na naše stránky, kde vše popisujeme včetně nastavení a podpory: https://www.vodafone.cz/pece/internet-data/pokryti/volani-pres-volte-2/, Váš telefon bohužel mezi těmi, které v naší síti podporují VoLTE, není, to bude s největší pravděpodobností příčina. Jinak by vám internet při hovoru fungoval. 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno

2 Veronika - Vodafone: Tak jste mě přinutili pro zajímavost se do toho "Můj Vodafone" podívat. 
Hned jsem zjistil, že na mé adrese můžu mít od vás rychlý internet až 150 Mb/s. Nějaký váš podomní prodavač tady přitom oblepuje dům s nabídkou 1Gb/s. 
A to nejlepší - mám od vás 300Mb/s. To je divné, když na stránkách je psáno max. 150... 
Tohle je fakt vaše výkladní skříň. Nejen že vám pořád něco nefunguje, ale ještě "o správnosti vašich informací dalo by se s úspěchem pochybovat" jak praví klasik.
Jo a aby to teda bylo k tématu - telefon na vašich stránkách také uvedený nemám, manželka a dcera také ne (pokaždé jde o jinou značku) a VoLTE a s tím spojené ostatní služby nám fungují.
Skvělé.
 

Upraveno uživatelem Medvěd

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
Taky mám net 350, a když se kouknu na web na svoji adresu, tak je pouze max. 150. Asi už není další kapacita, tak se prostě vyšší rychlosti nenabízejí.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

2 Adolf.Shitler: Aha, to mě nenapadlo, že dochází všechny ty internety. Tak to máme kliku, že jsme byli rychlí! :-)
Měl jsem vzít tu nabídku lepiče plakátů Vodafone, mohl jsem mít to Giga...:-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
  • Centrum péče
před 31 minutami, Medvěd napsal:

Jo a aby to teda bylo k tématu - telefon na vašich stránkách také uvedený nemám, manželka a dcera také ne (pokaždé jde o jinou značku) a VoLTE a s tím spojené ostatní služby nám fungují.

Pěkný den, to je v pořádku, že vám VoLTE jde 🙂 Jak ale píšeme na stránkách, na jiných telefonech (které nejsou v seznamu na našem webu) VoLTE nebo Wi-Fi volání fungovat nemusí. To znamená, že může, ale z naší strany to negarantujeme. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Medvěd klid. Pustíš svou třístovku a třeba ti to nakonec překlopí na to giga:)

 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno
V 23. 11. 2022 v 16:39, VJ_ napsal:

Zdravím, mám problém s vypínáním internetu (data) během hovorů. Model telefonu: Poco F2 Pro, tarif: neomezený. Google poradil manuálně zprovoznit a zapnout v nastavení funkci VoLTE, což jsem udělal. Bohužel bez kýženého výsledku. Během připojení k WiFi internet bez problému funguje během hovorů. Nějaké rady, jak datový internet během hovorů zprovoznit? Děkuji

Doporučuji zkusit "zavolat" * # * # 86583 # * # * 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.