Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Autor

To je zvláštní, mě žádné SMS od Kaktusu ani T-mobile nechodí.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
To je opravdu zvláštní a jediným důvodem (když vynecháme technickou chybu) může být, že si nedobíjíš. Což ovšem - přeneseno ve vztahu k VF - znamená, že kdo neleze do samoobsluhy VF, tomu také žádné SMS nechodí :)
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Autor

Lezu do samoobsluhy PRE, PPL, O2, taky žádné otravné a nevyžádané SMS nechodí. O bankách ani nemluvím. Jediné SMS mi chodily z Mall.cz, to jsem rychle vyřídil jedním telefonátem.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

2 Adolf.Shitler: Vím, že jsi věci znalý, chytrý účastník těchto diskuzí, který často a dobře poradí.. Tak se prostě v této věci musím smířit s tím, že nejspíš trucuješ. No, neva... :-)

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
Nefňukej furt, řešení ohledně SMS už tady bylo napsáno a zbytek je akorát matlání omáčky o ničem :P
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Nejede vám auto? Choďte pěšky, že.
Problém jsi nevyřešil. SMS těm které obtěžují chodí dál. Tak to prostě je. 
 

  • -
  • -
  • Komplet
  • Takový bílý, nastojato
  • Praha Žižkov
Odesláno
Zkusil jsem se opakovaně přihlásit a odhlásit do/ze samoobsluhy a kromě toho, že tam vyskakuje nabídka na přihlašování emailem (místo přihlašování tel. číslem) se nic dalšího neděje, tj. žádné cookies a jejich potvrzení a ani jedna SMS. Asi zavolám na VF co to má znamenat, že přece podle místních diskutérů bych ty SMS měl dostávat :D
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Ano v poslední době mi to také nechodí 

Jinak k nápadům nastavit si tiché upozornění atd, to není řešení, řešení je omezit tento sms spam. 

Ano kaktus také spamuje, ten to ale posílá vždy v 9 ráno. 

 

Upraveno uživatelem Ivo2003

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
Z čeho pramení ta pomatená myšlenka, že operátor spamuje, když posílá SMS? Operátor ty SMS zcela jistě neposílá jen tak z dlouhé chvíle, ale má to nějaký důvod. A že je část jeho klientů duševně retardovaná a SMS ji vadí, resp. si je neumí vypnout, to už na věci nic nemění.
  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.