Guest broz.patrik Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 Dobrý den,služba Můj Vodafone mi neukazuje služby internet a televize.Byl jsem převeden.Nechodí mi ani faktury ,ani na mail ani na mobil.Poradíte mi někdo?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 Dobrý den, byl jste převeden pod stejný účet? Nemáte TV a internet pod jiným účtem/loginem? Co říkají sms zprávy k přechodu? Bylo měněno zařízení nebo proběhl převod na dálku? Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest broz.patrik Posted May 10, 2022 Share Posted May 10, 2022 To nevím jestli jsem byl převeden pod jiný účet?byl měněn set top box.Jak zjistit jestli to mám pod jiným účtem?nemuzu se ani přihlásit pod číslem služby internetu a TV,tarify k telefonům mi to ukaze.jinak všude stejný login na můj mail. Tak nevím Tak faktury jsem dohledal.přihlášení mám přes mail,tak proto mi to nejde jinak se přihlásit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Veronika - Vodafone Posted May 11, 2022 Help center Share Posted May 11, 2022 @broz.patrikPěkné odpoledne, to vypadá, že máte služby převedené pod jiný zákaznický účet, než máte vedené mobilní služby. Pokud byl u vás současně technik ohledně výměny zařízení, obdržel jste v ten den několik SMS zpráv z různých čísel a mezi nimi je také číslo služby, zákaznický účet, číslo plátce, administrátorské heslo a další. Můžeme vám zavolat, abychom to ověřili, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. Quote 1000 Mb/s ∞ GB - VF Station Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted August 31, 2022 Share Posted August 31, 2022 také mám od večera nefunguje správně samoobsluha můj vodafone? Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Technikus Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 Zdá se, že někde nastala chyba... Quote Premium - Základní, Cinema Vodafone Station WiFi 6 Praha Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted January 13, 2023 Share Posted January 13, 2023 @Technikusmá to samé, prý se jedna o chybu na straně Vodafone, jsem volal ja infolinku prý máme počkat až to naskočí samo 😄 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Premium 5G, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Zyxel VMG8623-T50B, Vodafone TV Standard Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
kenny Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 Asi skvrny na slunci. Včera jsem po delší době navštívil samoobsluhu, a všechny vyúčtování mají 2x takovou částku, než platím. Quote 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marek-26 Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 A dnes nejdou stáhnout vůbec. Problém už se prý řeší. 1 Quote Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Link to comment Share on other sites More sharing options...
ludekUPC Posted January 14, 2023 Share Posted January 14, 2023 Taky mám ve vyúčtování nesmyslné hodnoty a to od doby přechodu od UPC k Vodafone. Quote Super - Základní, Family, Sport Compal CH7465, Vodafone TV Standard, CA modul Praha 10 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.