Guest Aiden Corso Posted June 4, 2022 Share Posted June 4, 2022 Mám tarif neomezený super ale nikde v samoobsluze nemám tlačítko na zapnutí zrychlení na maximum. Jak je to možné a jak se to dá opravit? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adolf.Shitler Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 A v aplikaci v mobilu ta volba také není dostupná? Quote - - - - - Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aiden Corso Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 ne, není v aplikaci ani na webu. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 @Adolf.Shitler @Aiden Corso musíte se přepnout na dané číslo a tam poté uvidíte zrychlit data, tady máte odkaz na návod https://www.vodafone.cz/pece/tarify-sluzby/red-tarify/zrychleni-na-maximum/ @Aiden Corso nevidíte zrychlení protože nemáte oficiální tarif Neomezený Super ale Vodafone Neomezený, u něj to není, musíte zavolat na linku či zajít na prodejnu aby Vám změnili tarif na Daný tarif Neomezený Super Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aiden Corso Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 ale ja mám jen jedno číslo, není co přepínat. mělo by to být přímo na hlavní obrazovce, ale není to tam. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 @Aiden Corso musíte mít oficiálně nastaven tarif viz screen Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Aiden Corso Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 takže budu muset na prodejnu aby mi to přenastavili. to sem si myslel. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kautskym Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 nebo zavolat na infolinku můžete pro změnu 🙂 @Aiden Corso @Adolf.ShitlerJestli využíváte tarif Vodafone Neomezený (aktivovaný před 16. listopadem 2021), je potřeba přejít na tarif z aktuální nabídky. Změnu zařídíte přes naše stránky (v nákupním košíku na začátku vyberete, že změnu chcete provést u stávajícího čísla), telefonicky na *77 nebo osobně v našich prodejnách. 1 1 Quote Premium, Super DSL Basic, Red Basic ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV Standard, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Link to comment Share on other sites More sharing options...
pkoci Posted June 5, 2022 Share Posted June 5, 2022 Potvrzuji, že po změně tarifu z neomezený na aktuální neomezený se nabídka na zrychlení objevila. 1 1 1 Quote Super Super Základní Vodafone Station WiFi 5 Praha 7 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Help center Martin - Vodafone Posted June 6, 2022 Help center Share Posted June 6, 2022 Dobrý den, služba Zrychlení na Maximum je opravdu dostupná u tarifů Neomezený Basic a Neomezený Super, u tarifů aktivovaných před 16. listopadem 2021 to není možné. Pro změnu tarifu nám stačí zavolat na *77, nebo napsat přes https://tam.je/forum/, případně se můžete zastavit v kterékoliv z našich prodejen 🙂 1 Quote - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.