Jump to content

Nefunkční www muj Vodafone


Snah
 Share

Recommended Posts

Mě migrovali před dvěma týdny a s přihlášením do Můj Vodafone jsem neměl žádný problém, přišlo několik SMS zpráv a v jedné z nich byl odkaz s již vloženým kódem na který jsem klikl, na webové stránce jsem pak jen vyplnil moji emailovou adresu, zadal tam nové přihlašovací heslo, které jsem si vymyslel, odeslal to a to bylo vše, Můj Vodafone je od té doby bez problému funguje.

  • Agree 2
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Bohužel, žádné heslo v SMS nepříšlo. Teď jsem to pro jistotu kontroloval. Je tam uvedeno pouze číslo plátce a odkaz na "ověření identity". S poznamkou, že tam mam zadat číslo plátce a na základě toho mi vygeneruji heslo. Jenže to "ověření identity" mě neustále řve, že číslo plátce nezná 😞..

Edited by Vratislav
  • Sad 1
  • 150 Mb/s
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • jghvg
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

Ta moje SMS od Vodafone vypadá takhle (část kódu jsem kvůli bezpečnosti upravil) :

Vas kod pro registraci k prihlasovani e-mailem do samoobsluhy Muj Vodafone je AAAA-L4AX-EDC5. Je platny 7 dni, nikomu ho nesdelujte. Na www.vodafone.cz/dokoncete-nove-nastaveni?code=AAAA-L4AX-EDC5 dokoncete nastaveni. Pokud uz prihlasovani e-mailem vyuzivate, staci na www.vodafone.cz/pridejte-novy-ucet?code=AAAA-L4AX-EDC5 pridat pristup. Vodafone

  • Agree 1
  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

@VratislavMěl jste v databázi UPC uvedené rodné číslo? Z počátku to totiž nebylo nutné, ale po nějaké době to vyžadovalo vložení na webu,  nebo to bylo po změně služeb. Už si přesně nevzpomínám. Pokud ho tam totiž nemáte, zde je podle mě zakopaný pes. Přesně toto se stalo otci, na infolince vám nepomůžou,  musíte na pobočku. Tam to s vámi vyřeší. 

  • Agree 2
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 3xCA Modul, Vodafone Station+RT-AX86U
  • Karviná
Link to comment
Share on other sites

To ToMiR: "Měl jste v databázi UPC uvedené rodné číslo?"

Heh, no nejsem si vědom, že bych měl. Určitě jsem nikam žádné rodné čslo nezadával. Max na "papírovou" smlouvu kdysi ještě pro UPC.

No, nepotěšil jste mě, že musím letět až na pobočku.. Ale jestli to vyřeší můj problém, tak vám velice děkuji za radu .).

  • Like it 2
  • 150 Mb/s
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • jghvg
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@Vratislav No já konkrétně ho tam měl a neměl jsem při převodu problém. Jak jsem zmiňoval, otec ne, no a přihlásit se nedokázal. Na lince trefil nějakého sympatického pána, který mu po třetím nadiktování čísla plátce sdělil, že to v systému nemá a že si vymýšlí... 😀No málem vyskočil z kůže, co Vám budu povídat. Pak šel na pobočku a tam to s ním bylo vyřešeno za 5 minut. Myslím, že to bude pro Vás nejrychlejší varianta a hlavně bez nervů při čekání na infolince...

  • Agree 1
  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 3xCA Modul, Vodafone Station+RT-AX86U
  • Karviná
Link to comment
Share on other sites

  • Help center

@VratislavPěkné odpoledne, pro registraci po převedení služeb exUPC je třeba zadat variabilní symbol z exUPC Vyúčtování a poté se dostanete k jednoduchému ověření vašich údajů. Zavoláme vám a pomůžeme, jen nás prosím kontaktujte přes https://m.me/vodafonecz, pokud máte účet na Facebooku, je to v tuhle chvíli nejrychlejší. 

  • Thanks 1
  • 1000 Mb/s
  • ∞ GB
  • -
  • VF Station
  • Praha
Link to comment
Share on other sites

To Veronika: Ani nevím jestli se mám teď smát, nebo brečet. Znovu.. variabilní symbol odzkoušen jak s 1 na konci, tak bez ní. Neustále to vyhazuje tuto hlášku "Není možné ověřit
Zadaný variabilní symbol služby není možné ověřit. Prosím kontaktujte nás na 800 77 00 77 nebo se zastavte v naší prodejně." To samé u čísla plátce. Ale... Konečně jsem se dnes dovolal na podporu a také to nevyřešili. Omlouvali se mě, že jsem prý vyjímka a skutečně mi to nejde a odkázali mě na pobočku. Zítra se mě to nehodí, ale ve čtvrtek se stavím do města na pobočku a uvidíme. Pokud mi to nevyřeší ani tam, určitě se vám ozvu.

 

To ToMir: Měl si naprostou pravdu, mě jen zajímalo jak se k tomu na tel. podpoře postaví .).

  • 150 Mb/s
  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • jghvg
  • Pardubice
Link to comment
Share on other sites

@Vratislav Abych se přiznal, já už se nad tou odpovědí Veroniky směju dobré 2 hodiny. Jen jsem na to nechtěl reagovat první, čekal jsem na tebe. 😄 V každém případě věř, že na pobočce to s tebou bez problému vyřeší.

 

@Veronika - Vodafone Veroniko, četla jste tuto diskuzi, nebo jen strojově vkládáte odpovědi?

  • 1000 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • 3xCA Modul, Vodafone Station+RT-AX86U
  • Karviná
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...