Jump to content

Nefunkční zpětné zhlédnutí


Haluska

Recommended Posts

Přesně tak. Platím abych tu službu mohl užívat, ne abych poslouchal vysvětlování proč to nejde. Svoje problémy Vodafone přehazuje na zákazníky.  Nevidím důvod proč čekat na zázrak.

  • Agree 1
  • Internet 300
  • -
  • Komfort
  • Wifi modem, telefon
  • Praha 7
Link to comment
Share on other sites

Ten si neplatím , tak nevím. Ale můžu odpoledne vyzkoušet , jestli aplikace naběhne.

 

Koukal jsem na recenzi toho přístroje DREAMTV Mini Ultra HD a píšou , že Netflix funguje.

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Link to comment
Share on other sites

Fungují na tom aplikace pro oba systémy. Třeba O2TV aplikace pro androidTV se ovládá ovladačem a aplikace pro android myší , stejně tak VOYO , Youtube ,  i Telly co jsem platil loni kvůli anglické lize

  • 1000 Mb/s
  • Jiná služba
  • Klasik
  • V.Station 3.1, 2xCA modul
  • Plzeň - Skvrňany
Link to comment
Share on other sites

Tak fungovat mohou, ale asi nebudou primo v Google app storu, tedy Google play. 

Netflix tam behat bjde, ale ne FHD ani 4K. Videl jsem ve specifikacich widevine L3. 

Edited by Tube
  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

Celkem mě začíná štvát, dám pauzu, za půlhoďky se vrátím na monitoru jenom hláška "..Médium nelze přehrát. Zkuste to prosím znovu. (WT1807).."

V některých případech to chce ještě i znovu přihlášení 🥵 Sakra, to si to nedokáže navázat/držet to spojení? Na PC není nastaveno žádné uspávání,

šetřící režim ani nic podobného.

  • -
  • -
  • Komplet
  • CA
  • OVA
  • Speedtest
Link to comment
Share on other sites

To mě taky děsně dusí... a nemusí jít ani o půl hodiny, stačí si na 10 minut odskočit na cígo a můžeš začít od začátku. Taky mi vadí to věčné každodenní idiotské přihlašování, nezapamatovatelným, vygenerovaným přihlašovacím jménem a heslem, které bohužel nejde změnit. Taky lahůdka.  A k šílenství mě dohání, když je časově trochu posunutý program (u většiny pořadů naprosto běžná věc) a pár minut před koncem, většinou v tom nejnapínavějším, ti to najednou utne. Třeba i v půlce slova a skočí to na úplně jiný kanál. Takže se musíš pracně proklikávat zpět na kanál na který si koukal před tím a pustit si začátek následujícího pořadu. Nastavit si nějakou časovou prodlevu, nebo nastavení automatického pokračování v přehrávání, samozřejmě nelze. Proč taky?  To by už chtěl uživatel moc!  V celém tom jejich "pokročilém nastavení" jdou akorát zapnout či vypnout titulky, nebo zvukový popis... Fakt pokročilé.  A o naprosto nepoužitelném a nepřehledném paskvilu "EPG", jak ho hrdě (nebo snad ironicky?) nazvali, snad radši nemluvím... 😕

  • Agree 1
  • 300 Mb/s
  • Jiná služba
  • Komfort
  • VTV Premium box
  • Bílina
Link to comment
Share on other sites

Guest Jiří Pešík

Aplikace mi vypisuje chybu: Dosáhli jste maximálního počtu zařízení. Odstraňte nějaké zařízení z účtu Můj Vodafone. (WA204)

Ale v menu  Můj Vodafone -> Služby je počet připojených zařízení 0/10 a žádná zařízení vypsaná nejsou. Co s tím?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...