Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Tato tzv. komunikace je zdlouhavá a nepřináší žádné výsledky. Dávám přednost telefonickému řešení.

Odesláno

Komunikace je častokrát skutečně žalostná.

Starám se o Vodafobe služby staršímu členovi rodiny. Vždy když mu někdo z Vf zavolá, přijme to a řekne, že neví přístupové údaje, a že ať zavolá později, až příjdu já. 

 

Skoro nikdy nikdo zpět nezavolá.

Takže nikdo neví,  proč nám volali.

  • Basic 250 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal CH7465VF, 1x CAM
  • Brno
Odesláno

Bohužel je to smutné. Začínám si myslet, že jsem udělal chybu tím, že jsem oznámil úmrtí mé partnerky a chtěl jsem převést smlouvy na mne. kdybych se ne to vykašlal, všechno by zřejmě bylo funkční a bez problémů. Asi .... pro dobrotu na ......

Ona "komunikace" spočívá v tom, že jednou za dva dny dostanu email s žádostí o druhý a čtvrtý znak  admin. hesla -  po té, že je to špatně, což já vím, když se tam sám nemohu přihlásit. Pak chtějí kopii úmrtního listu, který si již v březnu okopírovali na pobočce.

Je-li převod služeb tak složitý, mohou přece uzavřít novou smlouvu  - ovšem za stejných podmínek jako byla původní (cena i CA moduly). V čem je tedy problém?

A ještě jedna věc. Zkusil jsem odpovědět na nabídku služeb od Vodafonu na internetu a světe div se. Do hodiny se mnou chtěli telefonický uzavřít smlouvu. A v záležitosti převodu služeb mi od 28. 3. 2022 nikdo nezavolal. 

Odesláno

Řešením by možná bylo uzavřít novou smlouvu s tím, že ti CA moduly pronajmou se slevou, zkus jim to případně navrhnout,

možná je to i lepší řešení, protože jakmile se ti na některém z koupených modulů něco pokazí a to možná i jen samotná dekódovací karta, tak už ti nezbude než pronájem nového modulu za plnou cenu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Děkuji za radu. Tak nějak podobně to začalo probíhat. Jsem zvědavý na výsledek.

Odesláno

Bylo mi napsáno, že se někdo ozve a dojedná se mnou podrobnosti o nové smlouvě - a od pátku nic. Slibem nezarmoutíš.

Odesláno

Kdyby bylo cílem dát věci do pořádku, firma by to zadala vyřešit jednomu člověku z reklamací a ten by při průměrných dovednostech a dostatečných oprávněních měl max. za hodinu hotovo. Jako omluvu by mohl dát Vodafone měsíc služeb zdarma, nebo alespoň nějakou zajímavou slevu. Takže cílem bude asi něco jiného.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@Jurda tak přes víkend to s tebou nikdo řešit nebude, to funguje hlavně technická podpora, administrativní problémy se řeší v pracovní dny.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomus Pokud vidím dobře, táhne se to už cca měsíc.. Na vyřešení tedy bylo času až až, těžko se vymlouvat na jeden víkend.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

@marian.lozi Pokud dobře vidím, tak řešíme "Bylo mi napsáno ... a od pátku nic.", a k tomu se tomus vyjadřoval.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.