beepee Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 "Soukromé televizní stanice v Česku budou smět vysílat ještě delší reklamní šoty a teleshoppingové bloky než teď. Dosavadní limit byl 12 minut reklamy za hodinu (bez programových upoutávek a sponzoringu). Toto omezení chystaný zákon ruší. Nově by televize mohly vysílat až 144 minut reklamy a teleshoppingu v době mezi 6.00 a 18.00 hod., přičemž rozprostření reklam na této vysílací ploše bude na nich. V nejsledovanějším čase mezi 18.00 a půlnocí bude maximální množství reklam 72 minut, opět bez určení maximální délky reklamního bloku v rámci jedné hodiny. K tomu mohou přidat ještě sponzoring a upoutávky na další pořady nebo služby." https://www.lupa.cz/clanky/novy-zakon-dovoli-soukromym-televizim-vysilat-delsi-reklamy/ Podotýkám, že prvního dubna je až zítra. 1 Citovat 500 Mb/s - Komfort Modem Compal (černý), CA modul Ústí nad Labem Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sparrow Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 (upraveno) Ti nevím, ale když si vydělíš 144 / 12 ( od 6 do 18 ) a 72 / 6 (od 18 do 24) tak to dělá pořád 12 min 😄 Upraveno 31. března 2022 uživatelem Sparrow Citovat Super Red Basic Základní Compal CH7465, CA modul Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kenny Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 Rozdíl je spíš v tom, že nyní mají omezenou délku reklam v jedné hodině. Nově bude večer třeba 10 minut film pak 30 mniut reklama, pak zas 10 minut film a opět 30 minut reklama. Sice jen do vyčerpání 72 minut ale nic (kromě nevole diváků) jim v tom nebrání. Citovat 300 Mb/s - Komplet CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek Bílina Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 To že jim v tom nikdo nezabrání je fakt, ale v okamžiku, kdy jim začne takhle dlouhá reklama, tak většina lidí přepne někam jinam a stejně se jim ty koláče sledovanosti zhroutí. Půjde spíše o to, jestli mezi reklamními bloky bude muset být 20 minut pořadu, pokud ne tak s ohledem na sledovanost je výhodnější vysílat více krátkých reklam, kdy se divákovi nevyplatí přepínat programy 1 Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 Jo s tím přepnutím to tak mám já. Pak najednou koukám na něco jiného a jakmile tam začne reklama taky, vzpomenu si, že jsem koukal na to první 😄 Ale můžou si za to sami. Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 Když bude reklama všude, tak si divák nepřepne nikam a bude po ptákách :D Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tube Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 Prepnu na nahravky, nebo HBO Max, Netflix 2 Citovat Super 500 Mb/s - - Compal CH7465 černý Ostrava - Zábřeh Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 31. března 2022 Sdílet Odesláno 31. března 2022 Pojďme do spekulací. Kdy se stane, i díky tomuto, nelineární vysílání opravdu zásadní? Trochu se obávám, aby se jednotlivé "skupiny" nesoustředily čím dál tím více na vlastní prémiové platformy (logický vývoj) a omezování přetáčení reklam. Vzhledem k tomu, jak to je zde na fóru, neochotě lidí tahat kabely v domácnosti atp. je i pro Vodafone signálem, že DVB-C nemusí být ve výsledku až tak obří konkurenční výhoda, jak si většina z nás myslí. To je pak jasný impuls, k upřednostnění IPTV resp. OTT na úkor DVB-C resp.Internetu. Mohlo by to pomoci v rychlosti vylepšování aplikací a boxů, na druhou stranu víme co to znamená. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 1. dubna 2022 Sdílet Odesláno 1. dubna 2022 To bezmezné nadšení pro netovou TV začne kulhat v momentě, kdy si člověk přečte, že 50% diváků sleduje TV z terestriky (tj. lineár), dalších 20% ze satelitu (opět lineár), pak 20% z kabelu (tedy také lineár) a jenom 20% z netu (zde ovšem lineár i nelineár, protože nikde není dané, že kdo má netovou TV, ten musí nutně sledovat pouze ze záznamu). Ta masáž o úchvatnosti netové TV pramení hlavně z marketingu O2, jenž dělá všechno proto, aby přesvědčil veřejnost o tom, jaká je to údajně paráda (a ostatní IPTV a OTT operátoři tuto rétoriku přebírají bohužel také). V reálu to ale taková sláva zase není, ostatně i zde na fóru popisované problémy jasně ukazují, že netová TV má k dokonalosti sakra daleko a DVB-C má skoro ve všech ohledech jasně navrch. (Pro rýpaly dodávám, že celkový součet výše není 100%, jelikož část diváků využívá více způsobů příjmu TV :) ) Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medvěd Odesláno 1. dubna 2022 Sdílet Odesláno 1. dubna 2022 2 Adolf.Shitler: No tak prostě těch +/- 90% linéárníků buď reklamy zkousnou jak jsou a budou a nebo přestanou být lineárníkama 😊 No a jestli je to 90% tak se Prima a jim podobní nemusí o svoji budoucnost strachovat. Jenom já asi žiji ve špatné sociální bublině, protože ve svém okolí bych těch 90% závislých na lineárním vysílání fakt nenašel... 1 Citovat - - Komplet Takový bílý, nastojato Praha Žižkov Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.