Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 58 minutami, MichalMichal napsal:

Můžete mi prosím popsat lépe,jak postupovat s tím návodem? Vypnout Ty 3 funkce,to jsem udělal. Poté mám vypnout a zapnout hodinky i mobil? A poté zase vše zapnout a opět hodinky a mobil vypnout/zapnout? Protože to jsem udělal a stále to nefunguje..

Je to přesně tak jak píšeš Michale, podmínka je že vše je již nachystané. Vidíš bílou ikonu mobilní sítě, tím pádem víš že v hodinkách je vše nachystáno. V hodinkách vidíš zaplou jak mobilní síť tak data,vidíš v hodinkách svůj tarif VF CZ jen stav byl u mě stále  "Nepřipojeno" .. v téhle fázi se u mě vše tvářilo jako v pořádku ... ale neměl sem signál a hodinky se nechtěli připojit a přepnout .. Poté když sem vše povypínal se stav změnil na Připojeno a vše běželo 

incoming-4B0F78E9-FB73-4F07-975C-6C562601BA72 2.PNG

incoming-C06C3677-09D8-4DFF-A8F8-3D8D867C3C7D.PNG

Před hodinou, MichalMichal napsal:

Můžete mi prosím popsat lépe,jak postupovat s tím návodem? Vypnout Ty 3 funkce,to jsem udělal. Poté mám vypnout a zapnout hodinky i mobil? A poté zase vše zapnout a opět hodinky a mobil vypnout/zapnout? Protože to jsem udělal a stále to nefunguje..

Takže úplně nevím co v konečné fázi má iMessage, FaceTime a WiFi hovory společného s nastavením aplikace v hodinkách ale jak píšu z nějakého důvodu se vše probralo a funguje .. jak daleko jsi ty s nastavením služby bohužel nevím..

Upraveno uživatelem Ataner

Odesláno

To já vše udělal, mám připojeno ikonka stále bílá, ale neodešle to ani zprávu..??

help me..🤯

Odesláno
před 2 hodinami, MichalMichal napsal:

No já nevim.. Zkusil jsem všechny zdejší návody a nic.  Mám vše do hodinek nahrané,tváří se to aktivovaně,ale když dám mobil do režimu letadlo,tak si z hodinek nezavolám a ani se na ně nedovolám.. 

Nezrcadlí se ti ten režim letadlo i do hodinek? To by se pak na nich zapl taky a novinkou data by nefungovala. 

Odesláno

Mám to stejně a v roomingu určitě nejsem😩

IMG_1435.png

IMG_1436.png

Odesláno

@bangecxjrto vypadá, že máš vývojářskou beta verzi watchos a ios 

Odesláno

@PurpleiOS 17.0.3 (21A360) a Watch Os je 10.1 (21S67) …..

Odesláno

Jsem sice u hranic s Polskem ale signál mam

100% vodafone CZ , je to stejně i když má druhou sim vypnutou = prioritní nebo výchozí Vodafone CZ , kousek jsem i mít vypnutou Wi-Fi a jen data, vypnout a zapnout a nic …

Ale je fakt ze mám verzi beta oficiální  ( vyvijim aplikace) nicméně to by na to přece vliv mít nemělo, protože jakmile by vyšla další verze tak by to pak zádě neslo, když to nejde teď …

a tarif mam nejvyšší , 5G premium, ale to asi ted nemá na to vliv, když se mi ta nabídka tam neukazuje.

 

Odesláno

@Jirka23četl jsem že 10.2 a 17.2 verze má problémy s esim v hodinkách a že nefunguje

Odesláno

Takže vyzkoušeno na s jiným operátorem , a tam to jde hned ) problém je proste s Vodafone…

IMG_0519.png

IMG_0520.png

IMG_0521.png

Odesláno
před 2 hodinami, Jirka23 napsal:

Jsem sice u hranic s Polskem ale signál mam

100% vodafone CZ , je to stejně i když má druhou sim vypnutou = prioritní nebo výchozí Vodafone CZ , kousek jsem i mít vypnutou Wi-Fi a jen data, vypnout a zapnout a nic …

Ale je fakt ze mám verzi beta oficiální  ( vyvijim aplikace) nicméně to by na to přece vliv mít nemělo, protože jakmile by vyšla další verze tak by to pak zádě neslo, když to nejde teď …

a tarif mam nejvyšší , 5G premium, ale to asi ted nemá na to vliv, když se mi ta nabídka tam neukazuje.

 

S betou to prý nefunguje. 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.