Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 1 hodinou, Korzo napsal:

PS: Rád bych sem dal i screenshot (v png), ale bohužel ani to zde nefunguje (i když má).

Teď jsem zkoušel udělat testovací příspěvek kam jsem hrál obrázek v PNG a všechno fungovalo.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomus

Ok, tak zkouším znovu a výsledek stejný.

Na jakém zařízení to děláš? 

Ja jsem na telefonu (iOS - Chrome), fotky mam v .PNG)

 

I když zkusím nahrát originál (HEIC) a při vkládání zvolím formát na nejkompaktibilnejsi (což je formát JPEG), taky smůla.

 

video ale koukám že jde, tudíž mrkni sám 🙂 

Spoiler

Upraveno uživatelem Marek-26
Video jsem zmenšil v příspěvku a dal do spoileru. Marek-26

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Hablbž
Odesláno
  • Centrum péče

@KorzoTo můžu potvrdit, ve webové samoobsluze vidíte limit dat pro zahraničí bez ohledu na to, zda ho čerpáte, nebo ne. V mobilní aplikaci je to skutečně až ve chvíli, kdy začnete data čerpat.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@Ondra - Vodafone

Ano, ale mobilní samoobsluha je tu od toho, abychom tu webovou používat nemuseli (jinak to ztrácí účel).

Bylo by fajn se obrátit na vývojáře a tu appku dotáhnout k dokonalosti 🙂

Těch věcí, které apka oproti webu nedělá, je bohužel víc 😞

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Hablbž
Odesláno

Hele, sám tomu ještě nevěřím, ale mám spojené smlouvy a mám svou původní IP adresu i tv boxy. Čili na hotline má Vodafone minimálně jednoho člověka, který to umí (přestože už jsem se 3x dozvěděl, že to v žádném případě nejde).

Kdybych měl jistotou, že moje požadavky bude řešit vždy právě tato operátorka, tak převedu smlouvu na mobilní a pevné služby od O2 do Vodafone 🙂 

Upraveno uživatelem CableG

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

No tak doufám že sis zapamatoval její jméno 😉

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

No jasně, ona je totiž geniální 🙂 

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

A pochvala byla poslána? Určitě to potěší nejenom ji 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Rád pošlu. Kam se takové věci u VF posílají?

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6
Odesláno

Dle mě stačí klasický formulář 😉 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.