Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
před 8 hodinami, Jardabr napsal:

Tak už jsem byl také převeden (nebo převezen?). A vysvětlilo se, jaký settop box za 100Kč měsíčně mi bude pronajímán, když standard je za 70Kč a prémium za 120Kč. Je to starý slavný KAON KCF-B4003HCO HD.

A to je dobře, nebo špatně, ze tvého pohledu?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

@tomus to je zajímavá otázka. Třeba dneska se Kaon snaží a restartoval se za dvě hodiny jen jednou.

Řešit to budu muset, až KAON spadne při nahrávání, nebo se nenahraje celý pořad a manželka to bude chtít pustit zpětně. O Horizon Go jsem přišel a Vodafon neumí Chromecast. Nebo dřív Vodafon vymyslí aplikaci do Android TV?   

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • CA modul, VTV Set-Top-Box 2G_B, CH7465LG
  • Kladno, Kročehlavy
Odesláno

Dobrý den, mám dva dotazy ohledně přechodu z exUPC na Vodafone.

 

  1. Nevím kdy přesně to začalo, asi někdy během ledna, ale mám teď dost často výpadky, které trvají dlouhé hodiny. Nejhorší je, když člověk pracuje z domu a stane se mu to během normální pracovní doby. Netušíte někdo, jestli to je dočasný problém, kdy se dělají nějaké migrace techniky z UPC na Vodafone? Děje se to už minimálně tři týdny, tak nevím, jestli má smysl ještě čekat na nějakou stabilizaci, nebo prostě přejít k jinému poskytovateli.
  2. V prosinci mi došel email s informací o ceně internetu po přechodu z exUPC na Vodafone. Bylo to nepatrně dražší (o pár korun) než jsem platil u UPC. V lednu jsem byl přesunut pod Vodafone. Přihlásil jsem se do Můj Vodafone a tam se píše, že od příštího měsíce bych měl platit částku, která je přibližně 2x větší, než bylo původně avizováno v prosinci. Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil?

 

Psal jsem na Vodafone email, už je to asi 10 dní a stále bez odpovědi. Snažil jsem se dnes dovolat operátorovi, poprvé jsem čekal snad 45 minut a pak se mi hovor ukončil. Po druhé jsem čekal přes hodinu a pak se hovor také ukončil. Tohle je už asi můj poslední pokus, jak zjistit nějaké informace.

  • Slamb změnil název na Přechodu z exUPC na Vodafone
Odesláno

Dobrý večer, 

 

začnu odspodu. I zde na fóru se píše, že se mění účtovací období, převádí se zůstatky atd. Takže se to srovná a ve výsledku ta zaplacená částka bude sedět. 

Co se týká výpadků, tak ty nemají s převodem nic společného, je tedy třeba je řešit, pokud nejsou uvedeny zde: https://www.vodafone.cz/vypadky/

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
před 11 hodinami, lennycz napsal:

Je to nějaká chyba v systému, nebo se internet prostě nenápadně zdražil?

Tím se netrap. Já měl taky v samoobsluze částku cca 2x vyšší, a pak mi přišla faktura na 73,- Kč. Na další období už mi svítí správná částka. 

  • 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Modem Compal (černý), CA modul
  • Ústí nad Labem
Odesláno
  • Centrum péče

@lennycz Hezké odpoledne,

posílám podrobné vysvětlení k Vyúčtování. Během prvního zúčtovacího období po přesunu služeb do systémů Vodafonu se může výše aktuální útraty výrazně lišit od běžné měsíční platby. Aktuální útrata totiž zahrnuje účtovanou částku za probíhající období a mimořádně také účetní zůstatek (přeplatek či nedoplatek) ze dne, kdy jsme vaše služby převáděli z exUPC systémů do systémů Vodafonu. Všechny pozdější přijaté platby však v pořádku zohledníme v následujícím Vyúčtování, takže Vyúčtování budete mít vystavené správně.

Co se týká výpadků internetu, tak tam platí vše, co uvedl Marek. Na webu https://www.vodafone.cz/vypadky jsou také tipy, co zkontrolovat, kdyby náhodou byla příčina třeba ve Wi-Fi apod. 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Dobrý den,

měl bych dotaz - co podle Vodafone přesně obnáší "převedení služeb do systému Vodafonu"?

To, že to Vodafone oznámí v den provedení a zároveň bez nějakého varování, že mohou být služby nějakou dobu nedostupné, je opravdu nepříjemné. Vědět to alespoň den dopředu, asi bych se nějak zařídil a vesměs by mě to nijak nepostihlo. Ale co, snad bych dnes nečekal slušné chování k zákazníkům...

Ale, že bez jakéhokoliv varování nebo nahlášení typu změn dojde automaticky k nějaké změně nastavení modemu (zatím jsem ještě ani nestačil zjistit příčinu), kdy se už nemůžu po zbytek odpoledne vrátit k práci, protože po dvou restartech modemu, i ntbku se nelze připojit přes VPNku do pracovní sítě, abych dokončil práci a zbytek dne nebyl úplně odříznutý, mi příjde jako vrchol.

 

Máte s tím někdo podobnou zkušenost? Případně prosím o poznatky a rady, k jakým změnám při migraci došlo, abych ušetřil čas pátráním po příčině.

Pro pracovníky Centra Péče Vodafonu - tentýž požadavek je pod číslem 1120640. A prosím žádné "zavolejte nám na tel ...", koukejte se ozvat sami, telefon jsem nechal v podpisu, nehodlám strávit další čekání posloucháním otravného automatu.

 

S pozdravem

 

Tomáš Němeček

Odesláno

@nhima

Dobrý den,

 

mě přišly v průběhu doby sms, které na to upozorňovaly + emaily, kde jsou i termíny. A kdybyste se tu začetl či použil vyhledávání, tak zjistíte, že to tak chodí normálně.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Více než před měsícem přišly emaily i SMS, že v průběhu od 12.2 do 18.2. budu převeden do VF. Včera ráno přisla SMS s tím, že se na tom začlo dělat.

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Jo to me asi ceka taky. V lednu prisla sms ze me budou prenaset. Pak stale v lednu email ze to probehne 17. - 23.2.

Prakticky je to za dva dny a nevim termin. Tak uvidim... 

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.