Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

měřák na dsl.cz a adsl.cz je na dvě věci - na ozdobu a na 💩, mně to doleze někam k 900 Mb/s na stahování a v tu chvíli to vytuhne 🙄 nepoužívat 🤮

  • -
  • Red Basic+
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@mpetr Hezký večer, vysvětlení k převodu služeb najdete například na této stránce, podrobnosti jsme vám také poslali před samotným převodem do e-mailu. Po převodu do systémů Vodafonu původní číslo smlouvy zaniká, nově má každá služba (TV / internet) své identifikační číslo, všechny služby z jednoho Vyúčtování pak mají společné číslo plátce (je to také specifický symbol, který se nemění). 

Po převodu služeb ještě musíme vyřešit a převést z původního systému případné nedoplatky nebo přeplatky, proto i po převodu služeb ještě vystavíme Vyúčtování v exUPC systému. To už vás ale fakticky nemusí zajímat, protože zůstatek Kč se pak projeví v novém Vodafone Vyúčtování (přesuneme ho z původního systému do nového). 

Co se týká rychlosti připojení - pokud byste opakovaně přes síťový kabel naměřil nižší rychlosti, tak se na nás obraťte. Doporučuji předtím projít naše tipy pro odstranění potíží

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

Děkuji za reakci. Připojen jsem přímo kabelem. Dle doporučení vašich stránek tedy měření netmeter.cz 170/20, je to trochu málo, ale dám tomu ještě pár dní čas. Email nepřišel jenom 2 SMS dnes. Ale prostuduji dle vašich stránek postup. Platit tedy tento měsíc ještě budu dle starého čísla neb tak přišla faktura do emailu. Předpokládám, že příští měsíc již bude s novými údaji.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • CA modul
  • Ostrava
Odesláno
  • Centrum péče

@mpetr Termín, kdy vám vystavíme další Vyúčtování, najdete v samoobsluze Můj Vodafone (máme několik zúčtovacích období, takže nejde obecně říct, jak to bude právě u vás). Postup pro přihlášení (nebo registraci v případě, že u vás nebyl technik a šlo o převod "na dálku") popisujeme na odkazu výše, tak věřím, že se vám podaří 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
Odesláno

@mpetr Pokud to po manuálním restartu modemu (vytažením na 5-10s z elektřiny) nepoběží "plnou" rychlostí (alespoň 90% rychlosti), je třeba řešit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Kolik administrátorů je vlastně potřeba...

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
Odesláno

Leckteří admini jsou lidmi od fochu. Ví o čem píší. .... buď rád, že sem chodí.

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Odesláno

@tramin Tak já tu skupinu přejmenuji, jen jsem byl líný a nebyl k tomu důvod. Ale neboj, po zaškolené nového, jeden ubude.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Ale já to nemyslel zle, fakt 😉

  • 500 Mb/s
  • 4 GB
  • Komfort
  • Základní STB Vodafone + CA
  • Brno-Líšeň
  • po 3 týdnech...
Odesláno

@Ondra - Vodafone Mám na sebe psáno více služeb u VF. Internet u rodičů a jejich mobilní telefony, internet u sebe doma. Rodiče jsou u VF už delší dobu, mám funkční přístup do samoobsluhy hned od zřízení jejich přípojky a aktivaci jejich čísel. Jsem administrátor účtu v samoobsluze.

Teď čerstvě po migraci mého internetu (27.1.2022) a převedení mých údajů do "stejného přihlášení v samoobsluze" mi nejde přepínat přehled o nastavení jednotlivých služeb. Všechno se překlápí na nastavení jedné z internetových linek a nedostanu se jinam ať klikám kde klikám. (Např. nedokážu na dálku restartovat "ten druhý" modem. Ondro co s tím? 

Ještě taková kosmetická drobnost, dokud to chvíli fungovalo, viděl jsem barvy modemů naopak - rodiče mají bílý, v nastavení jejich služeb jsem viděl obrázek černého modemu. Já mám černý modem, v nastavení svých služeb jsem viděl obrázek bílého modemu.

image.thumb.png.e699c65f4459bbf7bf3fc2aa7bdd1623.png

Upraveno uživatelem sodekcz

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.