Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno

Dobry den, 

taky jsem Vam poslal email C. 1391138 a prosim o pomoc se stejnim problemem.

Predem dekuju

  • po měsících...
Odesláno

Ahoj!

Koupila jsem si v pobočce Vodafonu předplacenou SIM kartu. Řekla jsem, že jedu do Francie a potřebuji ji na cestu. Ale bohužel jsem nebyla upozorněna, že kartu je potřeba aktivovat v ČR. Tady jsem ve Francii a sim karta nefunguje. Budu vděčný, když mi pomůžete!

 

Poslala som mail 1534585

Ďekujem za pomoc!

 

Odesláno
  • Centrum péče

@Tasm Pěkný den, SIM kartu jsme vám na základě e-mailu aktivovali, vypněte a zapněte telefon a měl by se už přihlásit do sítě 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

 

mám stejný problém jako kolegové v tomto vlákně - zaregistrováno pod č. 1549174.

 

Předem moc děkuji za pomoc.

Lukáš M.

Odesláno

Jde o plastovou SIM? Jen na okraj, v případě e-SIM by s tím neměl být problém odkudkoliv, ne?

  • Ultra Fibre
  • Premium
  • Základní
  • -
  • localhost
Odesláno
  • Centrum péče

@moraveclukas23 Pěkný den, Lukáši, když vám pošleme potvrzovací e-mail, tak zprávu v pořádku máme a rádi vám pomůžeme 🙂 Prosím o strpení, odpovíme, jakmile na ni přijde řada 🙂 

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Dobrý den,

mám stejný problém - zaregistrováno pod č. 1574839.

Předem moc děkuji za pomoc.

Rafal N.

Odesláno

Dobrý den, stalo se mi bohužel to samé. Psala jsem před 3 dny e-mail, ale prozatím bez odpovědi. Mohli by jste mi prosím pomoci ?

Č. 1580719

Odesláno
  • Centrum péče

Dobrý den, odpovídáme na všechny zprávy, které přijmeme. Jakmile vám dorazí automatická odpověď, znamená to, že je vaše zprávy v pořádku u nás a určitě na ni odpovíme 🙂 Zprávy číslo 1574839 a 1580719 vidím v pořádku vyřešené 🙂 

  • -
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • -
  • Chrudim
  • po měsících...
Odesláno

Dobry den,

bohuzel jsem si to neuvedomili a prevedli cislo pritelkyne, ktera vcera odletela do spanelska a  cislo se prevedlo dnes o pulnoci. Odesilaim email viz navod vyse a poprosil bych taky o pomoc. Je tam s malym synem a bez cisla a dat se nehnou. Diky moc TB

 

cislo emailu 1842106

Upraveno uživatelem Faloutak

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.