Technikus Odesláno 19. ledna Sdílet Odesláno 19. ledna U mě kdysi vyšel den převodu na den, kdy jsem byl v roamingu 3. zóny - Egypt a SIM se normálně přihlásila do roamingové sítě a byl přenos v pořádku. Tak předpokládám, že v rámci EU to bude také dokončeno v pořádku? Citovat Super - ALLinONE Compal CH7465 Praha Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Centrum péče Martin - Vodafone Odesláno 19. ledna Centrum péče Sdílet Odesláno 19. ledna Zdravím vás, @Faloutak, pokud došlo k převodu čísla od jiného operátora, je SIM už aktivní, tu manuálně už nijak zapnout nejde. Vzhledem k tomu, že jste v zahraničí, může mít ale potíže s přihlášením do sítě. To je potřeba řešit přímo na místě v telefonu. Doporučuji tak jednou za čas telefon, kde máte SIM kartu vloženou, restartovat (ze zkušenosti ostatních uživatelů, co řešili podobnou situaci, vím, že je to potřeba zkusit opakovaně). Dále také doporučuji vyzkoušet v nastavení telefonu vypnout automatické vyhledávání sítě a připojit se do jedné z nabízených sítí ručně... Ve Španělsku můžete využít sítě Vodafone, Telefonica Moviles España S.A., Xfera Moviles a Orange. 1 Citovat - Premium 5G ALLinONE - Chrudim Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Misha Odesláno 15. února Sdílet Odesláno 15. února Stejny problem, ziji v Anglii a nutne potrebuji aktivovat SIM kartu kvuli bankovnictvi. Cislo zpravy: 1866928 1 Citovat - - - - Ceska Republika Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
RSi Odesláno 13. března Sdílet Odesláno 13. března Dobry den, prosim o aktivaci sim karty, ktera je v zahranici. Poslal jsem pozadavek mailem a registrovan je pod cislem 1891514. Diky moc RS 1 Citovat - - - - CZ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zuzik Odesláno 3. dubna Sdílet Odesláno 3. dubna Dobrý den, prosím. Číslo: 1906685 1 Citovat - - - - Hradec Králové Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JakubV Odesláno 20. dubna Sdílet Odesláno 20. dubna Zdravím, totožný problem. Email som uz pisal, č. 1922997. Velka vdaka za pomoc. 1 Citovat Start Basic Základní Compal CH7465 CZ Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterR Odesláno 30. dubna Sdílet Odesláno 30. dubna Dobrý deň, mám podobný problém - pri vybavovaní prenosu ma Váš kolega ubezpečil že prenos stihneme do konca týždňa, bohužiaľ sa tak nestalo a zostal som na služobnej ceste v ES bez aktivovanej SIM a tarifu. Email c. 1929643 Vopred ďakujem za pomoc. Citovat Super DSL Premium 5G - - Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.