Přejít na obsah
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Vodafone Techforum

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Doporučené odpovědi

Odesláno
  • Centrum péče

@PeterRPěkný den, Peter, technický problém se nám podařilo odstranit a číslo se nám podařilo přenést podle vašeho požadavku. Omlouvám se vám za komplikace, které přitom nastaly. Vše ještě potvrdíme do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice
  • po měsících...
Odesláno

Dobrý den,

nestihl jsem si aktivovat novou simkartu Vodafone v ČR a nyní se nacházím v zahraničí a nutně bych potřeboval co nejdříve zaktivovat simkartu, včera jsem si poslal požadavek na aktivaci na email socialmediacz@vodafone.com včetně fotografie výrobního čísla simkatry cele nevyloupnuté.

Potvrzení o přijetí zprávy má č.2036730, bylo by možné požadavek co nejvíce urychlit? Děkuji Luděk

Upraveno uživatelem luda739
upřesnění požadavku

  • Start
  • Red Basic
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Czech republic
Odesláno
  • Centrum péče

@luda739Pěkné odpoledne, vidím, že jsme tuto zprávu vyřešili včera 🙂 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po měsíci...
Odesláno

Dobrý den, já mám stejný problém. Žiji v Německu, koupil jsem si eSIM přes internet a nemohu aktivovat voláním. Děkuji za pomoc. Denis (č.2086032)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Deutschland
Odesláno
  • Centrum péče

@DenisPěkné odpoledne, vidím, že vám kolegové na tuto zprávu již reagovali 🙂 

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
  • po 3 týdnech...
Odesláno

Dobry den,

potrebuji aktivovat sim ze zahranici. Email jsem postal ale nedostal ani potvrzeni ani odpoved. Jak mam dale postupovat ? 
Dekuji, s pozdravem Dusan. 

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Madrid
Odesláno
  • Centrum péče

@DusanPěkný den, mrkněte do spamu nebo hromadné pošty, potvrzení byste tam měl mít. My jsme vaši zprávu v pořádku dostali a jakmile zpracujeme předchozí, odpovíme vám do e-mailu.

  • Super Fibre
  • Extra
  • ALLinONE
  • Vodafone TV app Samsung
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.